Gå til innhold

Gamer.no rePLAY - episode 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å klippe bort pausene i dialogen for å få masse prat hele tiden kan være slitsomt å høre på for en gammel idiot som undertegnede.

 

Hei du!

Det skjønner jeg veldig, problemet her var at det var mye dødtid og en god del "Eeeeeh, UUUuuhhh. ÆÆÆæææh" og det høres jo ikke bra ut, så jeg klippet bort dette

Dette programmet har ganske kjapt tempo, og er ment å holde seg under 15 minutter, så det blir kanskje litt slitsomt :)

Setter utrolig pris på tilbakemeldingen, og skal se om jeg får gjort noe med det til neste program som kommer ut neste fredag ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Alt for rakst/få pauser i snakkingen og greenscreenen er ikke den beste... hvis man ikke har en god greenscreen, er det bedre å ikke ha en greenscreen, det syns hvertfall jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt for rakst/få pauser i snakkingen og greenscreenen er ikke den beste... hvis man ikke har en god greenscreen, er det bedre å ikke ha en greenscreen, det syns hvertfall jeg.

 

Tror det er bittelitt viktig å huske på at dette ikke bare er for Gamer.nos lesere, men også for YouTube. Dette formatet funker innmari bra på YouTube, og derfor er det valgt. Så er vi veldig åpne for endringer etterhvert som tiden går, så forslag og konstruktiv kritikk tas imot med takk! :)

Lenke til kommentar

Alt for rakst/få pauser i snakkingen og greenscreenen er ikke den beste... hvis man ikke har en god greenscreen, er det bedre å ikke ha en greenscreen, det syns hvertfall jeg.

 

Greenscreen kommer til å bli bedre :)

Dette er tross alt "Proof of consept", så dersom du følte at episoden ellers var underholdende, så er ihvertfall selve underholdningen på plass! Det tekniske kommer alltid til å bli tweaket på til vi finner en fin balanse mellom ting :)

Pluss at vi hadde en del å skvise inn på under 15 minutters sendetid :)

Lenke til kommentar

Dette synes jeg var skikkelig knall. :)

 

Uenig med noen over, og syns det er bra at dere fjerner mye av "åååh, øøøøh". Raskt til punch lines liker vi. Veit det er preferanser, men mange youtubere som veit folk har dårlig tid om dagen gjør dette, og når målet er å smekke det inn på 15 min så er det nok for det beste. Synes spesielt "quick jokes"ene var artig (pop in kommentarene). xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Dette synes jeg var skikkelig knall. :)

 

Uenig med noen over, og syns det er bra at dere fjerner mye av "åååh, øøøøh". Raskt til punch lines liker vi. Veit det er preferanser, men mange youtubere som veit folk har dårlig tid om dagen gjør dette, og når målet er å smekke det inn på 15 min så er det nok for det beste. Synes spesielt "quick jokes"ene var artig (pop in kommentarene). xD

 

mente ikke at ååhhh og øøøh så sånn burde være der, bare ha 0,5-1,5 sec med ikke snakking, bare pause liksom hadde gjort det mye bedre å høre på.

Lenke til kommentar

Jeg synes formatet er for kort og sammenskviset. Blandingen av (dårlig) humor og formidling av spillsaker funket heller dårlig i dette tilfellet, og jeg er i grunn litt usikker på hva programmet forsøker å være. I tillegg synes jeg det har mer for seg å vise videoer av spill mens man snakker om dem, i stedet for å ha kameraet låst på programlederne. 

 

Sofaen ser komfortabel ut for øvrig. :p 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aiai. Har troen på dette. Med litt finpuss så blir fort dette en fast thing å see. Men som jeg ser nevnt. Green screen og alt det trenger en puss. Kan holde på klippingen. ((liker det kjapt og intense.)) Men syntes det er viktig at dere tar dere litt tid me det dere snakker om. For her snakkes det mye, uten at det er mye som blir fortalt. Også, så burde man prøve å holde nyhetene friske. Siden mye av dette er lest og over med. Som for eksemple MGS glitchen, som nå er patchet. Sier det ikke for å klage. Men for å gi litt kontruktiv kritik. Gleder meg å se mer i fremtiden, og har troen på at dere nailer det. Lykke til! ;D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Overaskense greit egentlig :) . Men jeg også er 30+ å synes formatet var "masete". Husk at sider som ign også har lengre diskusjons programer, hvor de snakker fritt uten klipping. De holder nyhets videone korte, konsise og raske, mens alt annet har en friere form.

 

Om man forbereder seg titt bedre kan man på fohånd fjerne mye av ååææhhh....

 

Lykke til videre :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aiai. Har troen på dette. Med litt finpuss så blir fort dette en fast thing å see. Men som jeg ser nevnt. Green screen og alt det trenger en puss. Kan holde på klippingen. ((liker det kjapt og intense.)) Men syntes det er viktig at dere tar dere litt tid me det dere snakker om. For her snakkes det mye, uten at det er mye som blir fortalt. Også, så burde man prøve å holde nyhetene friske. Siden mye av dette er lest og over med. Som for eksemple MGS glitchen, som nå er patchet. Sier det ikke for å klage. Men for å gi litt kontruktiv kritik. Gleder meg å se mer i fremtiden, og har troen på at dere nailer det. Lykke til! ;D

 

Jeg er helt enig, men Gamer er fast bestemt på at det skal ut på fredager. Og siden Daniel og jeg har en veldig stram timeplan ellers, så spiller vi det inn på mandag morgen, og det redigeres på ettermiddagen + tirsdag, så episoden kunne blitt sendt ut på onsdager, men det er en prioriteringssak de har gjort. Er forøvrig helt enig med deg om at det burde publiseres så fort som mulig, slik at nyhetene ikke blir for gamle. Kanskje de hører på oss etterhvert :D

Lenke til kommentar

 

Det som er slitsomt er den påtvingte humoren.

Er det noe det absolutt ikke er; så er det påtvunget humor. :) Mulig våre tanker om hva som er "bra" fra Until Dawn er forskjellige, men da har vi nok bare forskjellig humor, dessverre.

 

Beklager, men i et spill som Until Dawn, som prøver å være litt mystisk og skummelt, er det null behov for å prøve å være morsom hvert femte sekund. Men hver sin smak.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

 

 

 

Det som er slitsomt er den påtvingte humoren.

Er det noe det absolutt ikke er; så er det påtvunget humor. :) Mulig våre tanker om hva som er "bra" fra Until Dawn er forskjellige, men da har vi nok bare forskjellig humor, dessverre.

 

Beklager, men i et spill som Until Dawn, som prøver å være litt mystisk og skummelt, er det null behov for å prøve å være morsom hvert femte sekund. Men hver sin smak.

Hehe, nå synes jeg Until Dawn er ett spill man ikke trenger å ta så altfor seriøst. Det bringer ikke så altfor mye nytt, og er ellers ikke så veldig overraskende. Liker litt humor innimellom, da mystikken og skrekken ofte er fraværende. (det glimter til innimellom forøvrig.)

 

Men som du sier, hver sin smak. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...