Gå til innhold

Glem laservåpen, her er laserbarberhøvelen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skjønne at denne er sterk nok til å kutte gjennom tykt skjegg i en passende hastighet. Ett og ett strå går tydeligvis greit, men vi har jo ikke skjegg som en prepubertal 12-åring heller da.

• Liker 1
Skrevet

Det er vert å nevne at du vil mest sannsynligvis beholde kløen vis du barberer deg i dusjen med den der, fordi håret vil trekke seg inn i huden etter at det krymper.

Dog, det må vel være en forbedring for tørrbarbering?

Skrevet

Jeg kjøper en når jeg ser et fungerende produkt og kan lese en anmeldelse. Hvis dette er reelt, så er en av oppfinnerene, Morgan Gustavsson, fra Sverige. Og det betyr at vi nok ser denne til salgs her til lands også. Jeg har brukt kickstarter noen ganger, og stort sett fått søppel tilbake, og jeg går ikke på den smellen igjen.

Skrevet

Svidd hår lukter ikke spesielt godt, lurer på hvordan det er ivaretatt.

AtW

Ja hva da om å bruke dette til å fjerne intimhår  :green:

Lukter det verre enn annet hår når det svis?

AtW

Gjest medlem-329093
Skrevet

Damnit, noen dro frem Pandorum scenen før jeg rakk å gjøre det :) oh, well...

Skrevet

Dette høres nice ut, hater å bruke barberhøvelen på hodet ,tar evigheter.

Har du vurdert å helle blåsyre over hodet? Da slipper du unna med 1 behandling. :p

Skrevet

Lurer på hva Gillette tenker nå... :p

"How the heck are they going to make it work and how come they haven't made a working prototype to show off?"

Skrevet

Er ombord jeg om de kan gi en ok demonstrasjon. Har sett laser printere med samme konsept tatt i bruk før, så det ser ok ut. Hvorvidt de demonstrerer naturlig vis.

Skrevet

Snakket med de igjennom en del mails og de lover at det skal fungere like bra på hodet som på andre steder. Høres lovende ut. Men, kjøper ikke skinnet før bjørnen er felt :)

Blir spennende å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...