Gå til innhold

Xbox One forskjellige modeller?


Hallowenman

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en Xbox One, enten brukt til en fornuftig og grei pris, eller en ny en på f.eks. tilbud. Den har jo vært på markedet en liten stund nå, og så vidt jeg har fått med meg er det to versjoner. En oppdatert versjon som kom kort(?) etter lanseringen av konsollen. Hva er forskjellen? Og når ble den oppdatert? Har det noe å si hvilken versjon jeg kjøper, hva er forskjellen?

Kommer til å bruke den til spill som f.eks. Forza 6, Forza Horizon 2. Ble litt forvirrett på Elkjop sine sider hvor det står i beskrivelsen av en av de rimeligste modellene (uten kinect, ikke importert versjon) at det var første utgaven. Ønsker ikke å gjøre et dumt kjøp, takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på utkikk etter en Xbox One, enten brukt til en fornuftig og grei pris, eller en ny en på f.eks. tilbud. Den har jo vært på markedet en liten stund nå, og så vidt jeg har fått med meg er det to versjoner. En oppdatert versjon som kom kort(?) etter lanseringen av konsollen. Hva er forskjellen? Og når ble den oppdatert? Har det noe å si hvilken versjon jeg kjøper, hva er forskjellen?

Kommer til å bruke den til spill som f.eks. Forza 6, Forza Horizon 2. Ble litt forvirrett på Elkjop sine sider hvor det står i beskrivelsen av en av de rimeligste modellene (uten kinect, ikke importert versjon) at det var første utgaven. Ønsker ikke å gjøre et dumt kjøp, takker for svar!

er veldig lett. du har versjonen med kinect og den uten, den uten er såklart billigere. Så har du en versjon med 500gb mine og en med 1tb... Jeg mener det er bedre å kjøpe den med 500gb og kjøpe en ekstern harddisk dersom du trenger mer plass. Kjøper du konsollen fra en norsk butikk så komemr du ikke til å støte på noen regionssperrer, selv om jeg ikke tror det er det på konsollen i det hele tatt.  Håper det hjalp :) (er ingen ny versjon utenom den med mer plass, hardware og design er alt helt likt :) )

Lenke til kommentar

 

Så det er ingen forskjell på hardware? Vet at den var låst til 30fps ved lansering, men ble den oppdatert til å kjøre i 60fps?

Den har forsåvidt aldri vært låst til 30 FPS. At ikke alle spill har kjørt i 60 FPS er dog en annen sak.

 

Ok, takk for svar. Mente bare å huske at folk reagerte negativt ved lanseringen pga 30fps. Men spill som Forza Horizon 2, og Forza Motorsport 6 (nyeste), kjører de i 60fps?

Lenke til kommentar

 

 

Så det er ingen forskjell på hardware? Vet at den var låst til 30fps ved lansering, men ble den oppdatert til å kjøre i 60fps?

Den har forsåvidt aldri vært låst til 30 FPS. At ikke alle spill har kjørt i 60 FPS er dog en annen sak.

 

Ok, takk for svar. Mente bare å huske at folk reagerte negativt ved lanseringen pga 30fps. Men spill som Forza Horizon 2, og Forza Motorsport 6 (nyeste), kjører de i 60fps?

 

Horizon 2 er 30fps og Motorsport 6 er 60fps.

Lenke til kommentar

Er ofte tilbud på Xbox One og, så kan være greit å følge litt med.

Kjøpte min for 2600kr i Januar, og ikke så lenge etter hadde elkjøp den til 1995kr.

 

Edit: Du blir ikke skuffet av Forza 6. Horizon 2 er og utrolig morsomt.

Spilte utrolig mye Forza 3, 4 og Horizon! Spilte også originale Forza Motorsport på den første Xbox'en, så jeg vet at jeg ikke kommer til å bli skuffet!

Lenke til kommentar

Selvsagt ingen hardware forskjeller i så måte siden det er konsoll vi snakker om. 

Selvsagt er det kommet noen forskjeller.

Nye XboxOne Elite leveres med med hybrid SSD-HD.

Den kommer også med Elite kontroller. En meget bedre kontroller enn standardutgaven.

http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Xbox-One-Elite-Bundle/productID.319986300

 

 

  • Get to the action 20% faster from power-save mode
Lenke til kommentar

Er ofte tilbud på Xbox One og, så kan være greit å følge litt med.

Kjøpte min for 2600kr i Januar, og ikke så lenge etter hadde elkjøp den til 1995kr.

 

Edit: Du blir ikke skuffet av Forza 6. Horizon 2 er og utrolig morsomt.

Var den på tilbud da du kjøpte den til 2600? Billigste nå er 2900 fra expert, eller 2500 fra skvis.no som ikke har den på lageret riktignok.

Lenke til kommentar

 

Er ofte tilbud på Xbox One og, så kan være greit å følge litt med.

Kjøpte min for 2600kr i Januar, og ikke så lenge etter hadde elkjøp den til 1995kr.

 

Edit: Du blir ikke skuffet av Forza 6. Horizon 2 er og utrolig morsomt.

Var den på tilbud da du kjøpte den til 2600? Billigste nå er 2900 fra expert, eller 2500 fra skvis.no som ikke har den på lageret riktignok.

 

 

 

Er ofte tilbud på Xbox One og, så kan være greit å følge litt med.

Kjøpte min for 2600kr i Januar, og ikke så lenge etter hadde elkjøp den til 1995kr.

 

Edit: Du blir ikke skuffet av Forza 6. Horizon 2 er og utrolig morsomt.

Var den på tilbud da du kjøpte den til 2600? Billigste nå er 2900 fra expert, eller 2500 fra skvis.no som ikke har den på lageret riktignok.

 

bare vent litt, den ahr vært nede i 2k flere ganger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...