Gå til innhold

Bernie Sanders, Amerikas neste president? (Bernie 2020)


Thoto79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
 

Jeg tror problemet ditt er at du ikke reflekterer over dine egne innlegg, og ikke forstår hvor dumt det høres ut. Det forklarer gjerne hvorfor du driver med skitkasting på andre ideologier enn din egen, istedet for å komme med fornuftige argumenter.

 

Du er alene Turbonello. Enten så kan du fortsette å klovne på egen bekostning, eller så kan du akseptere at det du driver med bærer null vekt og heller komme med saklige argumenter mot Bernie Sanders.

 

Vi når nye lavmål her.   :roll:

 
 

Fjern propagandaen din Turbo. Ellers blir for lett å latterliggjøre hele innlegget. Bare de som er allerede enige blir glad i propaganda.

 

Hele denne tråden er bevis. Som i grunn gjelder alle tråder du deltar i. På sett og vis er du giftig.

"you can't reason someone out of a position they didn't reason themself into"

 
 

 

Og prisen for "Dårligste Løgn 2015" går til...

 

*drumroll*

 

 

Jeg har ikke gått til angrep en eneste gang.

 

 

Er det helt serriøst dette nivået dere legger dere på? En gjeng med amøber? Skjerp dere.

Lenke til kommentar

Trenger man si mer om Bernie enn dette? Dette viser hva slags person dette er:

http://www.youngcons.com/bernie-sanders-posts-a-tweet-about-the-economy-that-has-a-lot-of-people-scratching-their-heads/

 

Blir ikke veldig overbevist av denne rablinga til en eller annen som skriver for "Young conservatives".  Jeg tror Sanders er veldig klar over forskjellene mellom studielån og huslån. Hvordan disse republikanerne har fått for seg at man ikke kan sammenlikne lånerenter på forskjellige lån vet jeg neimen ikke, er dette noe splitter nytt de har kokt opp for å kle en agenda mon tro? Passet dem ihvertfall veldig bra i forbindelse med akkurat denne tweeten, så da skaper de en virkelighet om at Bernie ikke kan økonomi også kjører de på den for alt det er verdt. Intet nytt under solen der :)

 

Syntes dette igjen bevitner den desperasjonen mange føler for å finne "noe" på sine politiske motstandere uten at det egentlig er så mye å ta tak (om man ser bort ifra Trump da selvfølgelig, der kommer man vel aldri til å gå tom for tabloid stoff)...

 

Tror vel det er dags at også disse mørkeblå begynner å ta tak i hva som virkelig betyr noe her, slik som at Amerika har minst 4 millioner hjemløse samtidig som 18 millioner hus står tomme....  Ergo må det være lov å se på lånerentene bankene opererer med, kan det være at de ser kortsiktig inntjening som viktigere enn folkets og landets framtidige økonomi? 

 

Syntes personlig Bernie i det store og det hele svarer godt for seg som her i siste intervjuet og viser igjen integritet mer enn noen av de andre kandidatene:

https://www.youtube.com/watch?v=XizK6cC3nls

 

Er det ikke deilig å slippe hykleriet bare litt en gang iblant? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må vel bare si at jeg ser frem til valgkampen som noen på den skallte venstresiden ser ut til å forvente:

 

Donald Trump vs Bernie Sanders

----

Tror ikke man kunne fått til noe bedre reality-show

 

grignoter3.gif

 

Det kunne ha blitt en minneverdig affære ja, two worlds collide!   :wow:  :fun:  :laugh:

 

På en annen side så har jeg jo fått med meg retorikken til Trump når det kommer til Sanders, det hele hadde vel bare endt med en pinlig og ufin affære med politikk ifra den ene kanten og hat-retorikk ifra den andre.. ikke veldig matnyttig for demokratiet.

 

Trump Calls Bernie Sanders A Commie Maniac: (knis)

https://www.youtube.com/watch?v=GPoTBmkiYtM

 

Maniac ja, selvinsikt og dette her.. :)

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg må vel bare si at jeg ser frem til valgkampen som noen på den skallte venstresiden ser ut til å forvente:

 

Donald Trump vs Bernie Sanders

----

Tror ikke man kunne fått til noe bedre reality-show

 

grignoter3.gif

 

Det kunne ha blitt en minneverdig affære ja, two worlds collide!   :wow:  :fun:  :laugh:

 

På en annen side så har jeg jo fått med meg retorikken til Trump når det kommer til Sanders, det hele hadde vel bare endt med en pinlig og ufin affære med politikk ifra den ene kanten og hat-retorikk ifra den andre.. ikke veldig matnyttig for demokratiet.

 

Trump Calls Bernie Sanders A Commie Maniac: (knis)

https://www.youtube.com/watch?v=GPoTBmkiYtM

 

Maniac ja, selvinsikt og dette her.. :)

 

Det er jo ren galskap mannen vil innføre så "maniac" er ett bra ord.

 

http://fortune.com/2015/09/15/bernie-sanders-cost/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg må vel bare si at jeg ser frem til valgkampen som noen på den skallte venstresiden ser ut til å forvente:

 

Donald Trump vs Bernie Sanders

----

Tror ikke man kunne fått til noe bedre reality-show

 

grignoter3.gif

 

Det kunne ha blitt en minneverdig affære ja, two worlds collide!   :wow:  :fun:  :laugh:

 

På en annen side så har jeg jo fått med meg retorikken til Trump når det kommer til Sanders, det hele hadde vel bare endt med en pinlig og ufin affære med politikk ifra den ene kanten og hat-retorikk ifra den andre.. ikke veldig matnyttig for demokratiet.

 

Trump Calls Bernie Sanders A Commie Maniac: (knis)

 

 

Maniac ja, selvinsikt og dette her.. :)

 

Det er jo ren galskap mannen vil innføre så "maniac" er ett bra ord.

 

http://fortune.com/2015/09/15/bernie-sanders-cost/

 

 

Galskap må vel heller bli å linke til ett økonomisk magasin hvorav sjefen, Alan Murray,  også er formann i Exxon Mobile som har gått inn med millioner av kroner til Sanders motstandere... Kan det være at magasinet har en agenda med slikt som dette? Alt annet hadde vel nesten blitt litt naivt å tro ikkesant?

 

Dette de har kokt i hop her er avkreftet gang på gang, du må bare ta til deg informasjonen ifra uavhengige kilder og ikke la deg bruke i det spillet der. Nyttige idioter etc

Lenke til kommentar

 

Det smalt ifra Bernie igjen igår og Wall Street cowboys fikk seg en reality check som seg hør og bør:

 

(video)

 

 

Uygur og Ladarola breaks it down:

 

Uavhengige kilder eller propaganda fra de som tjener penger med å fornøye sine venstre orientert fans?

Ser ut som hykleri å kritisere WSJ kilder og bruke TYT selv

 

 

Om TyT hadde latet som noe annet enn at de er venstreorienterte og også støtter Sanders i full offentlighet, så er jeg enig i at det hadde vært hyklersk. Men nu er det da ikke slik.

Lenke til kommentar

 

 

Det smalt ifra Bernie igjen igår og Wall Street cowboys fikk seg en reality check som seg hør og bør:

 

(video)

 

 

Uygur og Ladarola breaks it down:

 

Uavhengige kilder eller propaganda fra de som tjener penger med å fornøye sine venstre orientert fans?

Ser ut som hykleri å kritisere WSJ kilder og bruke TYT selv

Om TyT hadde latet som noe annet enn at de er venstreorienterte og også støtter Sanders i full offentlighet, så er jeg enig i at det hadde vært hyklersk. Men nu er det da ikke slik.

Og WSJ gir Wall Street perspektivet, hence the name. Jeg ser ikke en stor forskjell.

 

At du bruker TYT som argumentasjon til å støtte Sanders viser at du ønsker å spre propaganda også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forøvrig morsomt at frogner frua argumenterer for at hun er det tryggeste valget mot en republikansk motstander og at Sanders derfor er "not electable" for Demokratene, når fakta er at Sanders stiller sterkere enn Clinton på grunn av en stor andel av independent velgere.

 

Clinton leder med 8 % på Trump (48% - 40%) mens Bernie leder med hele 13 % (51% - 38%).

 

http://www.timesargus.com/article/20160111/THISJUSTIN/301119995

Lenke til kommentar

Forøvrig morsomt at frogner frua argumenterer for at hun er det tryggeste valget mot en republikansk motstander og at Sanders derfor er "not electable" for Demokratene, når fakta er at Sanders stiller sterkere enn Clinton på grunn av en stor andel av independent velgere.

 

Clinton leder med 8 % på Trump (48% - 40%) mens Bernie leder med hele 13 % (51% - 38%).

 

http://www.timesargus.com/article/20160111/THISJUSTIN/301119995

Morsomt at folk legger mye vekt på disse meningsmålene når veldig få amerikanere vet noe om Sanders eller hans politikk.
Lenke til kommentar

 

Forøvrig morsomt at frogner frua argumenterer for at hun er det tryggeste valget mot en republikansk motstander og at Sanders derfor er "not electable" for Demokratene, når fakta er at Sanders stiller sterkere enn Clinton på grunn av en stor andel av independent velgere.

 

Clinton leder med 8 % på Trump (48% - 40%) mens Bernie leder med hele 13 % (51% - 38%).

 

http://www.timesargus.com/article/20160111/THISJUSTIN/301119995

Morsomt at folk legger mye vekt på disse meningsmålene når veldig få amerikanere vet noe om Sanders eller hans politikk.

 

 

Virker som at du ikke følger helt med min gode mann, på tross av at du sitter midt i smørøyet. Som sagt (og vist) har Bernie langt flere velgere enn Trump, så da regner jeg med at vi bare kan glemme ham også? Kun Clinton som er en reell kandidat med andre ord..

 

Your about to get Berned ;)

Lenke til kommentar

 

 

Forøvrig morsomt at frogner frua argumenterer for at hun er det tryggeste valget mot en republikansk motstander og at Sanders derfor er "not electable" for Demokratene, når fakta er at Sanders stiller sterkere enn Clinton på grunn av en stor andel av independent velgere.

 

Clinton leder med 8 % på Trump (48% - 40%) mens Bernie leder med hele 13 % (51% - 38%).

 

http://www.timesargus.com/article/20160111/THISJUSTIN/301119995

Morsomt at folk legger mye vekt på disse meningsmålene når veldig få amerikanere vet noe om Sanders eller hans politikk.

Virker som at du ikke følger helt med min gode mann, på tross av at du sitter midt i smørøyet. Som sagt (og vist) har Bernie langt flere velgere enn Trump, så da regner jeg med at vi bare kan glemme ham også? Kun Clinton som er en reell kandidat med andre ord..

 

Your about to get Berned ;)

Jeg er glad i Sanders selv, men virkeligheten er at et demkrati fungerer ikke så bra når ledernes politiske syn ligger langt utenfor velgernes syn.

Obama klarte nesten ingenting, Sanders klarer enda mindre

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...