Gå til innhold

mister dekningen helt på samsung s6? hvorfor?


snute80

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg s6 i vår, men har vært veldig plaget med dekninga. Jeg trodde det var feil med den, men sendte den inn og fikk den fikset. I mellomtiden lånte jeg en s6 fra jobb og den hadde like dårlig dekning. Nå har jeg fått min tilbake og jeg er fortsatt stort sett helt uten dekning hjemme og mange andre plasser. De andre i huset har god dekning, så det må jo være no med telefon. Noen som har opplevd dette og har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kjøpte en S6 i juni, men fikk hevet kjøpet, da den hadde dårlig dekning, da spesielt på 4G.

Ser enkelte skriver at man kan slå av 4G, men når man har en 4G-telefon, er det vel ønskelig at man kan benytte seg av det.

Har flere ganger vurdert S6 i etterkant, men nå det utpå høsten skrives at telefonen har dårlig dekning, er jeg ikke interessert lenger. Det har vel kommet oppdateringer til telefonen siden juni, og da ser det ikke ut til at de har eliminert problemet. Dessuten kommer det mye nytt på mobilfronten utover høsten.

Lenke til kommentar

Kjøpte en S6 i juni, men fikk hevet kjøpet, da den hadde dårlig dekning, da spesielt på 4G.

 

Ser enkelte skriver at man kan slå av 4G, men når man har en 4G-telefon, er det vel ønskelig at man kan benytte seg av det.

 

Har flere ganger vurdert S6 i etterkant, men nå det utpå høsten skrives at telefonen har dårlig dekning, er jeg ikke interessert lenger. Det har vel kommet oppdateringer til telefonen siden juni, og da ser det ikke ut til at de har eliminert problemet. Dessuten kommer det mye nytt på mobilfronten utover høsten.

Jeg sliter med samme problemet, men jeg har samsung alpha. Mister dekningen innimellom slik at folk ikke kan ringe til meg, jeg klarer ikke å sende meldinger. Hatt den på reperasjon også. Men får man lett hevet kjøpet? Dette irriterer meg frenseløst da jeg vil ha en telefon som fungerer.

 

Jeg ska kjøpe meg ny telefon nå har jeg funnet ut. Men vil prøve å få hevet dette kjøpet først.

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...