Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Arsenal


Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har slått meg til ro med at Benbjo troller. Blir bare ikke slått ned på siden det er mot "eget lag". Mot Liverpool skulle hele laget "dra seg til helvete".

Lenke til kommentar

Jeg synes det røde er helt greit, men jeg tror allikevel at navnet Mitrovic og hans omdømme er grunnen til at det ble direkte rødt så tidlig i kampen. Jeg tror f.eks at spillere som Anita, Perez og Walcott hadde sluppet unna med gult der så tidlig i kampen. Men det røde er helt greit det. Ingenting å klage på.

 

 

Straffesituasjonen er selvfølgelig en 100% bom fra dommers side. Thauvin tråkker jo på Bellarin, og det skal selvfølgelig være straffe.

Lenke til kommentar

Jeg synes det røde er helt greit, men jeg tror allikevel at navnet Mitrovic og hans omdømme er grunnen til at det ble direkte rødt så tidlig i kampen. Jeg tror f.eks at spillere som Anita, Perez og Walcott hadde sluppet unna med gult der så tidlig i kampen. Men det røde er helt greit det. Ingenting å klage på.

 

 

Straffesituasjonen er selvfølgelig en 100% bom fra dommers side. Thauvin tråkker jo på Bellarin, og det skal selvfølgelig være straffe.

Tror også Sissoko sin stempling hjalp til med det røde.

Lenke til kommentar

 

Ser reprisen av straffen nå. OK at det ikke dømmes. Kunne gått begge veier. Vanskelig for Marriner å se at Thauvin tråkker på Bellerin der. Slike situasjoner skjer det et par av hver kamp

 

Du gir deg ikke ass. Sykt

 

 

Se på det fra dommerens ståsted. 50-50 for ham. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...