Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs West Ham


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Kortbonanza i denne runden. Dommerene sin måte å protestere mot kritikken de får? I så fall har dem et godt poeng. Dommerne kan jo ikke blåse i fløyta uten at begge managere og samtlige spillere skal si hvor feil det var. Pluss på media så er dommerne utsatt for et urimelig stort press. Får vi gode dommere av å holde på slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol. WH har scoret mer mot dere enn det dere har gjort i hele sesongen så langt :p

¨Vel.... WH har scoret mer mot liverpool enn united har scoret i PL også så langt.... Så.....

 

Tenke deg litt om.

Edit: Daniel var først. Men eg la til PL siden han sikkert drar frem club brugge....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

 

 

Lol. WH har scoret mer mot dere enn det dere har gjort i hele sesongen så langt :p

¨Vel.... WH har scoret mer mot liverpool enn united har scoret i PL også så langt.... Så.....

 

Tenke deg litt om.

 

 

Men vi har ikke sluppet inn ennå ;)

 

Ja ser ikke helt relevansen til det du skreiv?

Lenke til kommentar

 

 

Lol. WH har scoret mer mot dere enn det dere har gjort i hele sesongen så langt :p

¨Vel.... WH har scoret mer mot liverpool enn united har scoret i PL også så langt.... Så.....

 

Tenke deg litt om.

Edit: Daniel var først. Men eg la til PL siden han sikkert drar frem club brugge....

Gjør han det er han bare teit :p
Lenke til kommentar

 

 

 

Lol. WH har scoret mer mot dere enn det dere har gjort i hele sesongen så langt :p

¨Vel.... WH har scoret mer mot liverpool enn united har scoret i PL også så langt.... Så.....

 

Tenke deg litt om.

 

 

Men vi har ikke sluppet inn ennå ;)

 

Ja ser ikke helt relevansen til det du skreiv?

 

Handlet om Liverpool. Litt mer spesielt siden det er Liverpool vs WH, og de taper 3-0. Ikke noe vanskeligere enn det. En simpel fun fact.

 

Nå håper jeg ikke at jinxet kampen imorgen. Plutselig taper vi 0-3. Ikke utenkelig mtp LvG sin historikk mot Monk og Swansea.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...