Gå til innhold

Samsung Galaxy S6 edge+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

akkurat klart å gjøre det store. 

i spendt hetens øyeblikk så satt jeg mitt mikro sim kort inn i slotten der man skal ha nano simkortet inn  :nei: og nå får jeg det såklart ikke ut igjen, noen som har vært like idiot som meg og har fått det ut igjen ?  skal begynne å lese bruksanvisninger fra nå av :p hehe

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg har en feil på min enhet.

 

Er det noen fler som har merket dårlig lyd i samtaler?

 

Høres ut som de i andre enden sitter og snakker i en blikkboks, dette problemet oppstår etter lading, og forsvinner ved en restart.

Lurer på å sende inn telefonen for å finne ut av om det er noe feil på den.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg har en feil på min enhet.

 

Er det noen fler som har merket dårlig lyd i samtaler?

 

Høres ut som de i andre enden sitter og snakker i en blikkboks, dette problemet oppstår etter lading, og forsvinner ved en restart.

Lurer på å sende inn telefonen for å finne ut av om det er noe feil på den.

 

Har du forsøkt å starte telefonen på nytt? Det skjedde en gang med min, og da ble det borte etter en omstart.

Lenke til kommentar

 

Lurer på om jeg har en feil på min enhet.

 

Er det noen fler som har merket dårlig lyd i samtaler?

 

Høres ut som de i andre enden sitter og snakker i en blikkboks, dette problemet oppstår etter lading, og forsvinner ved en restart.

Lurer på å sende inn telefonen for å finne ut av om det er noe feil på den.

 

Har du forsøkt å starte telefonen på nytt? Det skjedde en gang med min, og da ble det borte etter en omstart.

 

 

Som jeg skrev så forsvant det ved omstart, men kommer tilbake igjen etter lading.

 

EDIT: Kan også se ut som jeg begynner å få merker på skjermen etter Clear view cover, noen som har funnet skjermfilm noe annet sted en ebay?

Endret av MasterMind2k
Lenke til kommentar

Har ikke merket det på min telefon. Derimot blir problemet med at skjermen forblir svart, når jeg prøver å låse den opp, mer og mer irriterende

 

Ja, min er også slik. Har du Clear View Cover? Har nullstilt telefonen en gang, ser ut som at det virket (så langt). For meg så er det ut som at den henger på et eller annet. Fordi skjermen skrur seg på etterhvert. Dette kalles "Sleep Of Death" - noe som mange sliter med

Endret av ThinkerBell
Lenke til kommentar

Som jeg skrev så forsvant det ved omstart, men kommer tilbake igjen etter lading.

 

EDIT: Kan også se ut som jeg begynner å få merker på skjermen etter Clear view cover, noen som har funnet skjermfilm noe annet sted en ebay?

 

 

Klag på merkene der du kjøpte den, Samsung har skiftet skjerm for andre med samme problem på den vanlige S6 Edge.

Originalt tilbehør skal ikke ødelegge telefonen.

Lenke til kommentar

Nei, har ikke noe cover på telefonen. :/

Den henger på svart skjerm i 15-30 sekunder, så fungerer den helt fint igjen etterpå.

Jeg har også denne feilen. Det er sykt irriterende. I tillegg henger den periodisk når den skal lese fingeravtrykk.

Har forsøkt fabrikkinstillinger på telefonen for å se om det hadde noe effekt, men det hjelper ikke i det hele tatt :-(

Lenke til kommentar

Hvor lenge varer batteriet deres?

Bruker telefonen moderat mye vil jeg si. 15-30 minutter spilling, 3-4 telefonsamtaler og noe FB/SMS osv. i løpet av dagen, og batteriet forsvinner urovekkende fort.

 

Er som regel nede i 3-10% på en normal dag (fra fulladet 07:00 frem til jeg legger meg ca. 23:00).

Jeg fikk Edge+ for en uke siden og syns telefonen er ekstremt bra på alle områder unntatt batteriet. Det er merkbart dårligere enn på S5 som jeg hadde før. Alle tester viser at forholdet skal være motsatt. Nesten så jeg tror at noe er galt. Jeg er på samme arbeidsrunden hver dag og ser at jeg har klart mindre batteri igjen nå enn med S5. Det virker som om den er spesielt hard på batteribruken når den er på mobilnett og ikke trådløst. Største batteribruker er Android-system. Etterfulgt av "skjerm" og "Chrome".

Lenke til kommentar

 

Hvor lenge varer batteriet deres?

Bruker telefonen moderat mye vil jeg si. 15-30 minutter spilling, 3-4 telefonsamtaler og noe FB/SMS osv. i løpet av dagen, og batteriet forsvinner urovekkende fort.

 

Er som regel nede i 3-10% på en normal dag (fra fulladet 07:00 frem til jeg legger meg ca. 23:00).

Jeg fikk Edge+ for en uke siden og syns telefonen er ekstremt bra på alle områder unntatt batteriet. Det er merkbart dårligere enn på S5 som jeg hadde før. Alle tester viser at forholdet skal være motsatt. Nesten så jeg tror at noe er galt. Jeg er på samme arbeidsrunden hver dag og ser at jeg har klart mindre batteri igjen nå enn med S5. Det virker som om den er spesielt hard på batteribruken når den er på mobilnett og ikke trådløst. Største batteribruker er Android-system. Etterfulgt av "skjerm" og "Chrome".

 

 

Jeg skrudde av NFC, smart stay og et par andre småting. Nå har jeg som regel 30-40% igjen når jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Nei, har ikke noe cover på telefonen. :/

Den henger på svart skjerm i 15-30 sekunder, så fungerer den helt fint igjen etterpå.

Leverte min inn til service for dette nå. Det var ikke noe særlig poeng. Konkulsjonen fra verkstedet var:

 

"Vårt verksted har nå sett på enheten du sendte inn for service.
Dessverre klarer ikke verkstedet å verifisere/gjenskape feilen du opplever. Slike opplevde problemer kan skyldes mange faktorer, det kan for eksempel være en applikasjon eller kombinasjon av applikasjoner på enheten som forårsaker dette, det kan skyldes at enhetens minne har nådd maksimal kapasitet eller det kan være operatørspesifikke og/eller geografiske årsaker.
Enheten er testet ok ihht kundens feilbeskrivelse.
Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett."
 
5 timer etter at jeg har tatt den i bruke igjen er feilen tilbake. Forklaringen på feilen er jo helt ute.
 
Må nok vente til Samsung får sluppet en FW oppdatering før dette problemet blir løst
Lenke til kommentar

 

Nei, har ikke noe cover på telefonen. :/

Den henger på svart skjerm i 15-30 sekunder, så fungerer den helt fint igjen etterpå.

Leverte min inn til service for dette nå. Det var ikke noe særlig poeng. Konkulsjonen fra verkstedet var:

 

"Vårt verksted har nå sett på enheten du sendte inn for service.
Dessverre klarer ikke verkstedet å verifisere/gjenskape feilen du opplever. Slike opplevde problemer kan skyldes mange faktorer, det kan for eksempel være en applikasjon eller kombinasjon av applikasjoner på enheten som forårsaker dette, det kan skyldes at enhetens minne har nådd maksimal kapasitet eller det kan være operatørspesifikke og/eller geografiske årsaker.
Enheten er testet ok ihht kundens feilbeskrivelse.
Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett."
 
5 timer etter at jeg har tatt den i bruke igjen er feilen tilbake. Forklaringen på feilen er jo helt ute.
 
Må nok vente til Samsung får sluppet en FW oppdatering før dette problemet blir løst

 

Har du aktivert fingerskanning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...