Gå til innhold

Samsung Galaxy S6 edge+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • For di som trodde de fikk en DIGG DIGG telefon da de bestilte standard 6 edge så ble ihvertfall jeg skufftet. Joda, telefonen var fin og rask den, men dørgelig kjedelig. Hadde i Forkant hatt Note Edge som hadde noe X faktor over seg og nytte ved edge kanten, standard edge ble jeg lei etter en dag. Brukte månedvis og maaaange 1000 kroner for å bli kvitt den

Om denne er bedre vet jeg ikke , men det skulle ikke mer enn Lg G4 med brunt skinn for å gi meg godfølelesen på alle områder.

Hva en Edge + utgjør vet jeg ikke , men jeg ser jo at det er en grunn til at Samsung ikke har vært noe for meg siste 10 år

Lenke til kommentar

Har hatt S6 Edge og det er den flotteste telefonen jeg noensinne har hatt. God var den også, så gratulerer med valget, utrolig bra mobiler, eneste grunnen til at jeg solgte min var at den ble litt stor for meg.

 

Hadde også LG G4 en dag (kjøpt på nett usett) gikk på angrerett da den direkte er stygg etter min smak (med skinn), 

 

Hadde valgt en edge, edge pluss eller s6 over en lg g4 uten tvil.

Endret av lalala
Lenke til kommentar
Har hatt S6 Edge og det er den flotteste telefonen jeg noensinne har hatt. God var den også, så gratulerer med valget, utrolig bra mobiler, eneste grunnen til at jeg solgte min var at den ble litt stor for meg.

 

Hadde også LG G4 en dag (kjøpt på nett usett) gikk på angrerett da den direkte er stygg etter min smak (med skinn),

 

Hadde valgt en edge, edge pluss eller s6 over en lg g4 uten tvil.[/

 

 

Lg g4 i skinn ( brunt som jeg hadde ) var nydelig. En av de fineste / beste telefonene jeg har hatt. Men jeg bytter mye og solgte min g4 til fordel for Edge+ i gull.

Jeg er en av dem som virkelig mislikte standard s6 Edge , men da plussen lå der hopte jeg på.

Men å snakke ned en så god telefon som g4 er unødvendig

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Fikk min i dag. Jobber i mobilbutikk og har lenge ventet på en verdig arvtager til min kjære Note 3. Ble skuffet når note 5 ikke skulle komme, men angrer ikke ett sekund på kjøpet av denne telefonen!

 

For min del er det eneste jeg savner utskiftbart batteri, ikke fordi jeg trenger det nå men fordi det gjorde at min Note 3 ble god som ny etter 18 mnd.

 

Skjermen er fantastisk, alt er merkbart raskere enn på Note 3 og ladingen går så det suser.

Kjøpte Black 32GB, pakket inn i blått clearview deksel.

 

Hvis noen sitter på gjerde så er det bare å løpe avgårde til nærmeste butikk, verdt pengene! :-)

Endret av MasterMind2k
Lenke til kommentar

Dagens mobiler med slike skjermer drikker strøm. Det er bare bønder som klager når de bytter ut nokian 3210 og den ikke varer i 13 uker som før.

 

Min note 4 som jeg brukte i hele år går fra 100% 2400 til 30% ca kl 11 dafen etter, da ubrukt på natta.

 

Men nå har du jo ladeplate. bare legg mobilen der på kontoret / hjemme.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at ting trekker strøm, men batteri bør dimensjoneres til å holde minimum en dag med lite/moderat bruk.

 

Jeg arbeider som konsulent, og er sjelden jeg er samme plass flere dager på rad. Kan jo selvfølgelig finne frem laderen en gang eller to om dagen, men det burde ikke være nødvendig.

 

Har skrudd av NFC og GPS. Håper på en god forbedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...