Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor tør han ikke ta på meg?


Anbefalte innlegg

Har da fått utrolig bra kontakt med en fyr, vi snakker hele tiden og når vi er sammen går samtalen i ett. Sist vi møttes var vi hos han og jeg sov da over. Det eneste problemet er det at han ikke tør å ta på meg, om jeg kan si det sånn.... Det skjedde absolutt ingenting da jeg sov hos han. Det var så klart koselig, vi lå i senga og bare snakket. Turte ikke si noe til han når jeg var med han sist, og heller ikke nå. Føler det ikke er noe jeg må fortelle han, og at det bør komme naturlig? Og om noen lurer på hvorfor jeg ikke tar initiativ, er det da fordi jeg er ganske sjenert. Han virker hvertfall ikke sjenert i det hele tatt, og når vi f.eks snakker på telefon/meldinger, så sier han hele tiden hvor mye han gleder seg til å se meg igjen og kose osv, men hva er vits om han ikke tør?? Han kommer ofte med "seksuelle" vitser gjennom meldinger, men unnskylder seg med en gang for å tenke feil osv.

Hva er greia her egentlig?

Endret av biscotti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er vel dritnervøs. Det er lett å ha store baller når man chatter, men når det kommer til virkeligheten kan det fort bli noe annet. Gir du han tegn? Om du bare ligger der, diller med telefonen eller noe sånt, så kommer han i allefall ikke å prøve noe. Av og til må dama ta initiativ. 

 

EDIT: Kom til å tenke på denne :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=nuHfVn_cfHU

Endret av Viking Chieftain of Gains
Lenke til kommentar

Han er vel dritnervøs. Det er lett å ha store baller når man chatter, men når det kommer til virkeligheten kan det fort bli noe annet. Gir du han tegn? Om du bare ligger der, diller med telefonen eller noe sånt, så kommer han i allefall ikke å prøve noe. Av og til må dama ta initiativ. 

 

EDIT: Kom til å tenke på denne :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=nuHfVn_cfHU

Prøver å gi han tegn, men så skal det sies at gutter suger i å ta hint/tegn......  Er vel kanskje ikke den flinkeste heller til å gi tegn, men jeg prøver. Hahahahaha, den videoen der!!!!

Lenke til kommentar

 

Han er også sjenert. Løsningen: ta kontroll.

Kanskje veldig dumt å spørre om, men hvordan tar jeg kontroll?...........

 

Først kan du begynne å prøve å holde hånden hans, til å begynne med. Dette er en fin måte å få kontakt på uten at du lener deg inn for ett stort kyss med en gang. Så når/hvis dere ender opp med å like dette så kan du lene deg mot han og legge deg i armkroken hans. Så, når du føler det er tid for det og du er klar, så tilt hodet ditt oppover sakte og gi han ett kyss. Gjør dette mens dere ser på film eller noe sånt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Han er også sjenert. Løsningen: ta kontroll.

Kanskje veldig dumt å spørre om, men hvordan tar jeg kontroll?...........

 

Gi han en klem, kyss, ta på han?

 

 

Hmmm.. Er vel kanskje ikke det letteste når jeg er så sykt sjenert av meg....

 

Hvor gamle er dere?

 

Hold rundt han? Armkroken? Lek en lek som "sprenger" grenser så blir man fortere på gli.

Lenke til kommentar

Han er garantert megasjenert. Enkleste til å starte med er å holde hender, eller du kan lure han til å ta på deg med å si "Jeg føler meg litt rar på magen/hånda/låret etc" og få han til å kjenne etter. Eks, "føles håret mitt tørt for deg" 

 

Annet eksempel er å se film ilag, og midt i filmen legger du hodet på fanget hans og fører handen hans til hode ditt for å signalisere om at han skal pjuske deg.

Endret av morgan_kane
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner litt om denne Lars.

 

 

Kjæresten min voldtok meg – og han har enorm skyldfølelse

 

Dette skjedde flere ganger over en periode. Jeg sa ikke nei. Jeg ville ikke gjøre det, men sa ingenting. Jeg visste hva han ville, og jeg ville ikke være en dårlig kjæreste.

Dette er også voldtekt. Det ble brukt kraft fra en part, til å få den andre til å utføre en seksuell tjeneste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Han er garantert megasjenert. Enkleste til å starte med er å holde hender, eller du kan lure han til å ta på deg med å si "Jeg føler meg litt rar på magen/hånda/låret etc" og få han til å kjenne etter. Eks, "føles håret mitt tørt for deg" 

 

Annet eksempel er å se film ilag, og midt i filmen legger du hodet på fanget hans og fører handen hans til hode ditt for å signalisere om at han skal pjuske deg.

 

Jeg suger i å "starte" og ta initiativ generelt. Jeg bare klarer det ikke. Hvordan skal jeg liksom lure han til noe sånt? Haha, bare tanken gjør meg klein.

Lenke til kommentar

Hvis hun skal "lure" ham til å ta på henne, så er det best å ikke gjøre det for komplisert. Kan si at hun er varm/kald på hendene, og så kan han kjenne.

 

Har vel allerede "prøvd" noe lignende, eller kanskje ikke prøvd. Han spurte meg om jeg hadde noen piercinger, og jeg svarte med to i magen. Så ble han skikkelig begeistret, og jeg ventet egentlig på at han skulle få spørre om å se, men det hele endte med at han sa "Oi, det har jeg aldri sett før".............................

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...