Gå til innhold

Den klagefrie iPhone-tråden - tips, tricks, og diskusjoner


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de sa den ikke blir mulig å få kjøpt i Norge på den datoen, men på uviss dato. Noen som fikk med seg hvorfor (fikk ikke sett lanseringen, har bare lest på nettet). Har dette eventuelt skjedd før, hvor mye lengre tid tar det?

 

Har idag ikke Iphone, men ønsker å kjøpe. Om det blir 6 eller 6S vil tiden vise. Faller prisene på 6 mye nå?

Lenke til kommentar

Når de sa den ikke blir mulig å få kjøpt i Norge på den datoen, men på uviss dato. Noen som fikk med seg hvorfor (fikk ikke sett lanseringen, har bare lest på nettet). Har dette eventuelt skjedd før, hvor mye lengre tid tar det?

 

Har idag ikke Iphone, men ønsker å kjøpe. Om det blir 6 eller 6S vil tiden vise. Faller prisene på 6 mye nå?

Tipper den dukker opp i Norge mot slutten av oktober/begynnelsen av november.

 

Prisene på eksisterende iPhone 6 vil antagelig ikke droppe mye, hvis du er heldig faller den kanskje litt...

Lenke til kommentar

nei det er sant theo. hadde ikke byttet nå selv, hvis det ikke var for at jeg ska gå fra pluss til vanlig. den blir hakket for stor for meg, kanskje 5" hadde vært den gyldne middelvei. samtidig så får man god bruktsalgs verdi når man selger etter bare ett år. tipper jeg får 5000-5500 for min iPhone 6 pluss 64GB.

Lenke til kommentar

UrgeLOL: 

 

Enig der, vil man ha mest mulig igjen for salg av forrige mobil er 1 år en grei pekepinn, da ville nok jeg også solgt min etter 1 år hvis jeg hadde brydd meg nok til å ikke få riper ol. hehe. Personlig beholder jeg telefonene til de havner i en skuff. Har fortsatt iP4 som vekkeklokke, klokkeradio, fjernkontroll osv. uten simkort. Og en iPhone 4S som backup til telefonen jeg ikke har lyst til å ødelegge, miste/få stjålet på tur/bytur/stranda/marka osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Da var iPad Air 2 kommet og etter å ha brukt iPad mini siden gen 1 føles det omtrent slik

 

Men, gir litt mer mening med Air + 6+ enn det gjorde med mini + 6+. Får god bruk for skjermarealet på onsdag når iOS 9 kommer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Du får OSet, men ikke alle multitaskingmulighetene. Split screen er forbeholdt enheter med 2GB RAM, dvs iPad mini 4 og iPad air 2

iPad mini 4 har vel 1GB med ram. i vertfall det som står her http://www.gsmarena.com/apple_ipad_mini_4-7561.php

 

Det er ingen som vet det sikkert ennå da det ikke står i spesifikasjonene. Noen sider bruker logikken at siden den har A8 og ikke A8X slik Air 2 har, så har den kun 1GB RAM. Andre, som f.eks Anandtech, bruker logikken at siden den støtter split screen, er det så o si garantert 2GB RAM. 

 

Jeg er helt klart i leir nr 2. 1GB RAM er til tider problematisk både på iPad og iPhone, så jeg har ingen tro på at Apple skal prøve å kjøre split screen på det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...