Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er moren min utro?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal starte med historien, men min mor kom til meg og sa for ca 2mnder siden at en gutt fra en matbutikk nærme oss hadde kontaktet henne på Facebook og begynt å snakke til henne. Hun sa at det var rart, men at han kanskje bare trengte noen å snakke med eller venner i det hele tatt. For meg er det i hvertfall rart når han kun er et par år eldre enn meg.

 

Moren min er i tillegg gift og det vet han mest sannsynlig veldig godt selv da moren min pleier å dra dit med faren og lillebroren min. Min mor sa selv at hun hadde ignorert alle meldingene fra han når han fortsatte å skrive til henne, og ba med om å ikke si noe om det til faren min. Jeg sa at det var greit og at hun ikke burde snakke med han mer. Før vi dro på ferie, hadde foreldrene mine kranglet, og hun hadde glemt å logge av Facebook på pcen, nysgjerrig som jeg er klarte jeg ikke dy meg, så jeg sjekket meldingene mellom dem. Hun hadde vært ærlig når hun sa at hun ignorerte han en god stund i starten, men så ble det egentlig bare verre selvom ingenting "seksuelt" ble sagt. Som om det ikke allerede var ubehagelig nok for meg hadde han skrevet at han hadde sett henne på butikken og "hvor pen hun var" og at han hadde lyst å drikke med henne.

 

Jeg skjønte absolutt ikke hvordan han i alle dager kan være så respektløs når han vet at min mor er gift, selvom min mor kanskje ikke burde ha strødd "salt i såret" og gjort det verre ved å svare han. Han ga henne iallefall drøssevis av komplimenter, selvom hun ignorerte de fleste syntes jeg det er feil av henne å svare når hun er gift. Hun har lovet meg og slutte å svare han, men hun snakket med han sist på torsdag. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil ikke at det skal bli noe verre enn det det allerede er, og jeg får dårlig samvittighet ovenfor faren min(fordi jeg vet, og ikke han).

 

Hva bør jeg gjøre? Jeg hadde først tenkt til å gå bort til denne gutten når jeg så han på butikken og be han slutte snakke til moren min, men på den andre siden blir det verre for meg om moren min får vite at jeg har sagt noe til han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som du burde ha dårlig samvittighet for, er at du snoket i din mors saker. Men gjort er gjort, så glem det hele og ikke nevn det for en sjel.

Hvordan skal jeg glemme det hele når det bare fortsetter? Det er utrolig ubehagelig for meg i tillegg når han bare er et par år eldre, som sagt. Det er heller ikke rettferdig ovenfor faren min.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke synes det er rettferdig overfor faren din så får du manne kvinne deg opp og gjøre det som er riktig; Fortell ham hva som foregår bak ryggen hans!

 

Tviler på at moren din puler på denne karen i forhold til hva du skriver her, men vanskelig å si når du ikke skriver hva hun svarer tilbake. Uansett så går det jo å være psykisk utro.

 

PS; Bra at du syntes forrige kommentaren min var kjempe morsom, en god latter forlenger livet :thumbup:

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke synes det er rettferdig overfor faren din så får du manne kvinne deg opp og gjøre det som er riktig; Fortell ham hva som foregår bak ryggen hans!

 

Tviler på at moren din puler på denne karen i forhold til hva du skriver her, men vanskelig å si når du ikke skriver hva hun svarer tilbake. Uansett så går det jo å være psykisk utro.

 

PS; Bra at du syntes forrige kommentaren min var kjempe morsom, en god latter forlenger livet :thumbup:

Syntes egentlig ikke den var så morsom, men takk for et seriøst svar. Hun har ikke hatt seg med han nei, men han er jo tydeligvis utrolig interessert i henne, og ikke søm en venn heller. Hun svarer bare på spørsmål han stiller henne, altså hva hun driver med, hvordan det går med henne osv. Men det jeg ikke liker er måten han snakker til henne og gir henne massevis med komplimenter. Når hun, en gift kvinne, selv vet at han er interessert, så syntes jeg ikke det er noe vits i å fortsette praten.

 

Jeg har veldig lite lyst til å fortelle faren min det når jeg allerede hat lovet moren min å ikke si noe. Føler det hadde ødelagt en stor del av forholdet til meg og moren min,

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg glemme det hele når det bare fortsetter? Det er utrolig ubehagelig for meg i tillegg når han bare er et par år eldre, som sagt. Det er heller ikke rettferdig ovenfor faren min.

Ja, du har vært en drittsekk Men det er for sent å gjøre det omigjen nå. Bare forsøk å glemme det.

Det er mye urettferdighet her i verden. Skal du leke kong Salomo og skifte sol og vind mellom partene? 

Pass heller dine egne saker. Tro meg, det er vanskelig nok!

Lenke til kommentar

 

Hvordan skal jeg glemme det hele når det bare fortsetter? Det er utrolig ubehagelig for meg i tillegg når han bare er et par år eldre, som sagt. Det er heller ikke rettferdig ovenfor faren min.

 

Ja, du har vært en drittsekk Men det er for sent å gjøre det omigjen nå. Bare forsøk å glemme det.

Det er mye urettferdighet her i verden. Skal du leke kong Salomo og skifte sol og vind mellom partene? 

Pass heller dine egne saker. Tro meg, det er vanskelig nok!

På hvilken måte mener du at dette kun angår henne? Så det er greit å være utro eller at det utvikles til det? Så klart var det feil av med å lese de meldingene, men det er alle andre det kommer til å gå ut over. Ingen snakket noe om å leke noen som helst, så den spydigheten din kan du egentlig bare spare meg for.

Lenke til kommentar

Mora di synes, som andre kvinner, at det er hyggelig med positiv oppmerksomhet. Det betyr ikke nødvendigvis at hun har eller kommer til å ha sex med ham eller liknende.

Så handler ikke utroskap alltid om sex eller fysisk kontakt heller. Finnes mange måter å være utro på, i tillegg når hun ikke vil at faren min skal få vite noe om det.

Lenke til kommentar

Hun har ikke hatt seg med han nei, men han er jo tydeligvis utrolig interessert i henne, og ikke søm en venn heller. Hun svarer bare på spørsmål han stiller henne, altså hva hun driver med, hvordan det går med henne osv. Men det jeg ikke liker er måten han snakker til henne og gir henne massevis med komplimenter. Når hun, en gift kvinne, selv vet at han er interessert, så syntes jeg ikke det er noe vits i å fortsette praten.

Jeg har veldig lite lyst til å fortelle faren min det når jeg allerede hat lovet moren min å ikke si noe. Føler det hadde ødelagt en stor del av forholdet til meg og moren min,

 

 

Hun bør ikke svare på noen spørsmål!!! Hva er vitsen? Eneste hun "oppnår" med det er at fyren ikke gir seg, hun fremprovoserer at han skal fortsette. Hun liker nok komplimentene han gir og oppmerksomheten, kanskje din far ikke tilfredsstiller henne der. I hans forsvar så har det blitt vanlig i vårt samfunn at det er moren din som skal si nei og avbryte kontakten. Tullinger som prøver seg på gifte mennesker har plutselig blitt godtatt og respekten man skal vise gifte folk ved å ikke komme med sexuelle/ flørtende tilnærminger er død.

 

Det som gjør saken skikkelig tragikomisk er at denne kontakten (hvertfall det du vet) foregår over Facebook, går det ikke å blokkere folk der lenger? Det virker veldig tydelig at moren din ikke har lyst til å avslutte dette "forholdet". Gi henne et ultimatum og se hva som skjer.

 

Du bør kanskje snike til deg passordet hennes på FB så du kan sjekke om hun fortsetter hvis du gir henne et ultimatum.

 

At hun tilfeldigvis ser ham i butikken er ikke til å unngå så det må man ikke bry seg om. Er du riktig heldig så "slenger han med leppa" til henne når din far er der. Da kan du ha god samvittighet siden du ikke har sladret og siden faren din har fått infoen du ikke liker å holde fra ham :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hun har ikke hatt seg med han nei, men han er jo tydeligvis utrolig interessert i henne, og ikke søm en venn heller. Hun svarer bare på spørsmål han stiller henne, altså hva hun driver med, hvordan det går med henne osv. Men det jeg ikke liker er måten han snakker til henne og gir henne massevis med komplimenter. Når hun, en gift kvinne, selv vet at han er interessert, så syntes jeg ikke det er noe vits i å fortsette praten.

 

Jeg har veldig lite lyst til å fortelle faren min det når jeg allerede hat lovet moren min å ikke si noe. Føler det hadde ødelagt en stor del av forholdet til meg og moren min,

 

 

Hun bør ikke svare på noen spørsmål!!! Hva er vitsen? Eneste hun "oppnår" med det er at fyren ikke gir seg, hun fremprovoserer at han skal fortsette. Hun liker nok komplimentene han gir og oppmerksomheten, kanskje din far ikke tilfredsstiller henne der. I hans forsvar så har det blitt vanlig i vårt samfunn at det er moren din som skal si nei og avbryte kontakten. Tullinger som prøver seg på gifte mennesker har plutselig blitt godtatt og respekten man skal vise gifte folk ved å ikke komme med sexuelle/ flørtende tilnærminger er død.

 

Det som gjør saken skikkelig tragikomisk er at denne kontakten (hvertfall det du vet) foregår over Facebook, går det ikke å blokkere folk der lenger? Det virker veldig tydelig at moren din ikke har lyst til å avslutte dette "forholdet". Gi henne et ultimatum og se hva som skjer.

 

Du bør kanskje snike til deg passordet hennes på FB så du kan sjekke om hun fortsetter hvis du gir henne et ultimatum.

 

At hun tilfeldigvis ser ham i butikken er ikke til å unngå så det må man ikke bry seg om. Er du riktig heldig så "slenger han med leppa" til henne når din far er der. Da kan du ha god samvittighet siden du ikke har sladret og siden faren din har fått infoen du ikke liker å holde fra ham :)

Enig i absolutt alt du sier der! Det er egentlig helt latterlig, men må samme måte så fremprovoserer hun selv og han gir seg jo ikke! Hadde tenkt til å bare blokke han når jeg fant de meldingene, altså fra profilen til moren min, men fikk dårlig nok samvittighet av å bare lese meldingene, så droppet det raskt.

Det er jo så klart mulig, men så tror jeg ikke han tør å si noe foran faren min. Blir egentlig litt dumt i lengden, vil ikke at det skal skje noe mellom dem og at dette blir en stor krangel, om ikke skilsmisse og pga en drittunge som tydeligvis har så lite respekt ovenfor andre.

Lenke til kommentar

På hvilken måte mener du at dette kun angår henne? Så det er greit å være utro eller at det utvikles til det? Så klart var det feil av med å lese de meldingene, men det er alle andre det kommer til å gå ut over. Ingen snakket noe om å leke noen som helst, så den spydigheten din kan du egentlig bare spare meg for.

Det er hennes valg og hennes liv. Du har ingenting med det, er det så vanskelig å forstå? Hvis hun spør deg om råd, kan du svare, aldri ellers.

Ikke la deg friste til å dømme, for det er du slettes ikke kompetent til. Ikke kjenner du alle detaljene, og ikke har du nok livserfaring. Viktigst av alt: ingen har spurt om din mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

På hvilken måte mener du at dette kun angår henne? Så det er greit å være utro eller at det utvikles til det? Så klart var det feil av med å lese de meldingene, men det er alle andre det kommer til å gå ut over. Ingen snakket noe om å leke noen som helst, så den spydigheten din kan du egentlig bare spare meg for.

Det er hennes valg og hennes liv. Du har ingenting med det, er det så vanskelig å forstå? Hvis hun spør deg om råd, kan du svare, aldri ellers.

Ikke la deg friste til å dømme, for det er du slettes ikke kompetent til. Ikke kjenner du alle detaljene, og ikke har du nok livserfaring. Viktigst av alt: ingen har spurt om din mening.

 

 

Det er noe av det dummeste svaret jeg har lest på lenge.  Som datter så har hun definitivt noe med livet til moren å gjøre, valgene til moren påvirker datteren og omvendt. Hvis moren, gjelder jo alle andre mødre/ fedre/ sønner/ døtre også, bestemmer seg for å bli heroinhore på plata så er det helt greit for deg siden "hun har ingenting med det"??

 

Å si at noen ikke er kompetent og ikke har nok livserfaring er et lavmål av et argument fra deg. Jeg er enig med deg om at ingen har spurt om hennes mening, hun har spurt om vår mening. 

 

Edit; Det gikk opp et lys for meg nå, du er bare et troll :):p

3c36c7f.jpg

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hei. Komplimenter er det ikke noe galt i. De fleste liker vel det. Både moren og gutten kan komme med komplimenter til hverandre uten at det trenger og bety noe særlig. Kan jo hende at begge to mener det også.

Hvis gutten mener at moren din er fin, så må han da få synes det vel. At han sier det på Facebook viser bare at han er tøff nok til å si det også. Er ikke alle som er sånn gitt.

Er ikke noe spessielt som har skjedd her annet enn at gutten har sagt det han mener til moren din på Facebook.

Er ikke noe du skal legge deg borti i det hele tatt. Du skal hverken se på profilen, slette meldinger eller blokkere kontakter på hennes profil.

Ikke legg deg noe borti det og la det være.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...