Gå til innhold

ANMELDELSE: Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

 

 

Dæven der blei det pc versus konsoll med en gang, på en anmeldelse det står klart og tydelig PS4 på.

 

PC-folk (jeg har kun pc selv btw), hvorfor gidder dere å forbestille, eller til og med kjøpe på dag 1 fra de store selskapene, disse såkalte AAA-spillene?

 

Som andre nevner, når skal dere lære? (selv om jeg mistenker at det ikke nødvendigvis var så mye et godt råd som en spydighet)

 

Ser jo ut som et godt spill, men fra andre anmeldelser har jeg fått inntrykket av at det slett ikke er like åpen verden som de to siste?

 

Er ikke spesielt mye "pc vs konsoll" i denne tråden.

 

Ellers er jeg enig i at tidlig kjøp og preorder er en dårlig ide.

 

AtW

Tror ikke det var mange som kunne forestille seg at spillet kom til å ende opp på denne måten. Vi har jo tross alt 3 andre spill i serien som har vært knirkefrie (hvertfall etter min erfaring)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Dæven der blei det pc versus konsoll med en gang, på en anmeldelse det står klart og tydelig PS4 på.

 

PC-folk (jeg har kun pc selv btw), hvorfor gidder dere å forbestille, eller til og med kjøpe på dag 1 fra de store selskapene, disse såkalte AAA-spillene?

 

Som andre nevner, når skal dere lære? (selv om jeg mistenker at det ikke nødvendigvis var så mye et godt råd som en spydighet)

 

Ser jo ut som et godt spill, men fra andre anmeldelser har jeg fått inntrykket av at det slett ikke er like åpen verden som de to siste?

 

Er ikke spesielt mye "pc vs konsoll" i denne tråden.

 

Ellers er jeg enig i at tidlig kjøp og preorder er en dårlig ide.

 

AtW

Tror ikke det var mange som kunne forestille seg at spillet kom til å ende opp på denne måten. Vi har jo tross alt 3 andre spill i serien som har vært knirkefrie (hvertfall etter min erfaring)

 

 

Preorder er en dårlig ide uansett, hvorfor? Man kan bare vente og se hvordan det blir, og billigere er det også.

 

Videre så tror jeg du husker feil, de tidligere spillene i seriene hadde alle svært trøblete release.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Dæven der blei det pc versus konsoll med en gang, på en anmeldelse det står klart og tydelig PS4 på.

 

PC-folk (jeg har kun pc selv btw), hvorfor gidder dere å forbestille, eller til og med kjøpe på dag 1 fra de store selskapene, disse såkalte AAA-spillene?

 

Som andre nevner, når skal dere lære? (selv om jeg mistenker at det ikke nødvendigvis var så mye et godt råd som en spydighet)

 

Ser jo ut som et godt spill, men fra andre anmeldelser har jeg fått inntrykket av at det slett ikke er like åpen verden som de to siste?

 

Er ikke spesielt mye "pc vs konsoll" i denne tråden.

 

Ellers er jeg enig i at tidlig kjøp og preorder er en dårlig ide.

 

AtW

Tror ikke det var mange som kunne forestille seg at spillet kom til å ende opp på denne måten. Vi har jo tross alt 3 andre spill i serien som har vært knirkefrie (hvertfall etter min erfaring)

 

 

Preorder er en dårlig ide uansett, hvorfor? Man kan bare vente og se hvordan det blir, og billigere er det også.

 

Videre så tror jeg du husker feil, de tidligere spillene i seriene hadde alle svært trøblete release.

 

AtW

 

 

Derfor jeg nevner at det var min egen erfaring. Eneste grunnen til at jeg pre ordera her var pga jeg "visste" at dette var en god investering. Så feil kan man ta.

Lenke til kommentar

GTAV er et godt eksempel på hvordan multiplattform+PC bør gjøres. All ære til Rockstar for å ha litt integritet ift. også sine PC utgivelser. Håper virkelig de setter en ny standard her og at alle stemmer med lommeboken. NB! Er du ikke fornøyd nok til å kjøpe, ikke bidra til de letvinne piratstatistikk unskyldningene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

GTAV er et godt eksempel på hvordan multiplattform+PC bør gjøres. All ære til Rockstar for å ha litt integritet ift. også sine PC utgivelser. Håper virkelig de setter en ny standard her og at alle stemmer med lommeboken.

Enig. Folk klaga jo voldsomt på at GTAV ble så veldig utsatt, men det ser ut som det var god grunn til det. Arkham Knight er et godt eksempel på hva som kan skje hvis utvikleren ikke tar seg god til porten.

 

Ideelt sett hadde PC-porten fått like mye oppmerksomhet som konsoll fra starten, slik at vi både fikk spillet samtidig og det var en bra port. Men det blir nok for mye å håpe på.

Lenke til kommentar

Hm, er ikke enig i at dette er det beste i serien. Rangerer det som 3 på pallen, bare foran Origins. Som anmelder skriver, liker ikke at det tvinger deg til å kjøre rundt i Gotham i timesvis før du får låst opp verden rundt deg. Bevares, du kan slåss en hel masse, men det har liksom ikke noe for seg når det er bare random fights. Nærmer meg vel nå slutten av spillet, har låst unna 3 eller 4 av sideoppdragene, og føler IGJEN at man blir tvunget til å gruse rundt i batmobilen, bare for å ikke bli meia ned av alt Knight sender mot deg. Er ikke tilhenger av kartet, som i 3D er jævlig rotete, og flere av sidequesta kunne godt forklart/hinta om at man magla gadgets til å gjennomføre dem. Spesielt et der du skal ta ut en gjeng oppå et tak er klin umulig så lenge du ikke har kommet så langt ut at du har rett utstyr. Bra spill, for all del, men 9/10 er for høy score. Ett stort minus også for å la Joker balle inn dialogen sin mens andre NPC'er prater, noe som blir fryktelig rotete. For min del er Arkham Knight litt overkill av franchisen......

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...