Gå til innhold

Nå kommer nyversjonen av Final Fantasy VII


Anbefalte innlegg

 

ææææ faen i pokker hvorfor skal de gjøre det på Engelsk god damn it ><

Så frem til å kjøpe dette helt frem til jeg så trailern.

Håpet også at det skulle komme på PC, men nå betyr det ingenting.:s

 

man får helt sikkert mulighet til å velge hvilket språk man vil ha på talen i spillet.

 

Jeg foretrekker forøvrig den engelske versjonen, spesielt etter FF: Advent Children og FF7: Crisis Core, så for min del gjør det ingenting!  :)

 

Finnes FFVII:AC på Engelsk? Oo wait what?

Ok, jeg håper de har original-språket på spillet i hvertfall, og at det kommer til steam.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

ææææ faen i pokker hvorfor skal de gjøre det på Engelsk god damn it ><

Så frem til å kjøpe dette helt frem til jeg så trailern.

Håpet også at det skulle komme på PC, men nå betyr det ingenting.:s

 

man får helt sikkert mulighet til å velge hvilket språk man vil ha på talen i spillet.

 

Jeg foretrekker forøvrig den engelske versjonen, spesielt etter FF: Advent Children og FF7: Crisis Core, så for min del gjør det ingenting!  :)

 

Finnes FFVII:AC på Engelsk? Oo wait what?

Ok, jeg håper de har original-språket på spillet i hvertfall, og at det kommer til steam.

 

Jupp!

 

 

 

Final Fantasy VII: Advent Children was released on DVD and Universal Media Discs with Japanese voice acting in Japan on September 14, 2005, and on April 25, 2006 with English voice acting in North America and Europe.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_VII:_Advent_Children

 

Det kom også en BD versjon i 2009 som er 25 min lenger enn "originalen". :)

 

 

Husker ikke om FF13/13-2 ligger med originalspråk på steam i farta. Men er kanskje verdt å sjekke, for å sjekke "trenden"?

Lenke til kommentar

Det er også blitt bekreftet at det vil forekomme endringer i spillet, men enda noe usikkert hvilke forandringer som vill oppstå.

 

Der igjen så vil jeg tenke meg at "Cross Dress" delen der Cloud kler seg som kvinne skal enda være i spillet, da under et intervju så sa en av de som har ansvaret for spillet på et spørsmål om denne delen vil eksistere i Remake: "Please look forward"

Lenke til kommentar

Det er riktig, så det gleder jeg meg til.

 

Det er imidlertid mye som tyder på at det blir endringer i kampsystemet og at det vil gå i retning av å bli mer realtime.

 

http://www.vg247.com/2015/06/18/ff7-remake-we-dont-need-two-of-the-same-thing-says-nomura/

 

Sitat: “We can’t have these upgraded, beautiful 3D models of Cloud and Barrett, still lining up in a row, jumping forward to attack an enemy, then jumping back to wait for their next turn,” Nomura said. “That would be bizarre. Of course there will likely be changes there.”

Lenke til kommentar

Helt enig med Nomura der. Skulle de kun oppgradert grafikken, hadde det nesten ikke vært noe poeng å gjøre det. Det hadde også sett helt teit ut, så en oppgradering av kampsystemet som får det til å fremstå som mer "levende", tar jeg imot med åpne armer. Jeg håper bare ikke de dummer det ned, eller forenkler det, sånn at det blir generisk buttonmashing eller lignende. At de beholder essensen med ATB. Håper også de beholder historien som den er, og ikke kutter ut eller legger til for mye.

 

Håper på at vi får litt mer detaljer på TGS i september. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Det ble stille rundt remake'n gitt...

Kommer info rett som det er; http://www.express.co.uk/entertainment/gaming/696461/Final-Fantasy-7-release-date-PS4-Tetsuya-Nomura-Sony 

 

(fra i går)

 

Er ikke blitt fullstendig stille, de må da ha tid til å lage spillet også ;)

 

Angående drypp om hvordan spillet blir så viser de combat ++ her ( combat starter på 1:16) bevegelse rundt i verden og cutscenes før det: 

Endret av Arakini
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...