Gå til innhold

Et nytt Mass Effect er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er ikke klar for Mass Effect?! Fy flate. Ja 3ern var litt ehh. LITT! Mye bra der også. Om jeg gleder meg!

 

Jeg digger omfattende universet de har laget. Det er så syyykt mye potensiale der. All backstoryen de lagde bare for å komplettere det vi spilte. Nei, dette blir rått!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvem er ikke klar for Mass Effect?! Fy flate. Ja 3ern var litt ehh. LITT! Mye bra der også. Om jeg gleder meg!

 

Jeg digger omfattende universet de har laget. Det er så syyykt mye potensiale der. All backstoryen de lagde bare for å komplettere det vi spilte. Nei, dette blir rått!

 

Helt enig, utrolig mye potensiale her. Og Mass Effect 3 var ikke så ille, hadde sine øyeblikk der man måtte sukke, men det var også utrolig emosjonelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gitt hvordan de tre mulige sluttene på ME3 utspiller seg, er jo strengt tatt et ME4 rimelig umulig. Vi får nok en utilstrekkelig og påklistret forklaring på det hele, men. Dette spillet blir til nød kjøpt på et eller annet salg hvis jeg ikke har noe annet å spille.

Lenke til kommentar

Traileren gav meg egentlig alt jeg ville ha. At et nytt Mass Effect er på vei, og at Makoen er tilbake.

 

Selv om jeg ble skuffet av avslutningen på Mass Effect trilogien så har jeg egentlig ingen grunn til å være skeptisk. Trilogien var 90% bra etter min mening, så det gjør at jeg ønsker mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...