Gå til innhold

[Løst] Slettet SD kort, hvilket recovery program anbefales?


Anbefalte innlegg

Jeg klarte å slette et SD kort som brukes til et Bildiagnose-instrument. Er det noen som personlig har erfaring med et program som kan anbefales. I og med at det ikke er helt vanlige filer som lå på dette SD-kortet, antar jeg at jeg trenger et program som kan litt mer enn å finne igjen bilde og dokumentfiler. Gratis er best, men må jeg kjøpe, så er det vel ingen vei utenom.

 

Jeg har aldri brukt et slikt program, og lurer derfor på om jeg bare har et forsøk på å rekonstruere filene. Jeg innbiller meg at ordtaket: "jo flere kokker - jo mer søl" gjelder her. Tar gjerne i mot tips. 

 

Til orientering, så er ikke minnekortet formatert, men jeg har dessverre lagt inn en eldre versjon av det samme programmet som ble slettet. Innbiller meg at recoveryprogrammet blir litt "forvirret". Dette programmet er foreløpig ikke slettet fra kortet

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar. De filene som er skrevet over skal være på kortet, Får håpe programmet finner de resterende. De er slettet i Diagnoseboksen, og ikke på PC'n. Hadde vært litt enklere da. Jeg forsøker som sagt, og gir tilbakemelding. Geita er allerede ofret.  :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...