Gå til innhold

Oppussingstrenden fortsetter – nå kommer Uncharted-pakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg skulle gjerne hatt RDR i en skikkelig remake-oppussing til PS4. Det hadde blitt kjøpt på flekken.

 

RDR på PS4 med 1080p, 60fps, bedre teksturer, forbedringer generelt. Gjerne.

Hvorfor ikke heller håpe på oppfølgeren ?

 

Hvorfor ikke håpe på begge deler? :D

 

Ellers synes jeg HD-remakes er fint i moderat mengde. Det er utrolig kult å kunne spille gjennom Uncharted-spillene på ny, og i ny grafisk drakt attpåtil, men bare så lenge de ikke går på bekostning av nye spill. Remakes bør være et supplement for de av oss som ønsker å spille klassikere uten å måtte finne frem eller kjøpe eldre konsoller, ikke et selskaps nye hovedfokus kun for å tjene seg fete på produkter de tjente seg fete på flere år tidligere.

Lenke til kommentar

Er bekreftet at online delen ikke vil komme med i denne pakken, noe som for min del er helt greit. Aldri spilt disse spillene for den biten uansett. Har såvidt testet det men fant det ikke underholdende i hele tatt.

 

http://blog.us.playstation.com/2015/06/04/uncharted-the-nathan-drake-collection-out-october-9th-on-ps4/#comment-1091276

Egentlig synd, hadde samme førsteinntrykket som deg, men når jeg satt meg inn i multiplayeren sammen med bruttern over splitscreen ble jeg forelsket. Bedre enn campaign.

Lenke til kommentar

Er bekreftet at online delen ikke vil komme med i denne pakken, noe som for min del er helt greit. Aldri spilt disse spillene for den biten uansett. Har såvidt testet det men fant det ikke underholdende i hele tatt.

 

http://blog.us.playstation.com/2015/06/04/uncharted-the-nathan-drake-collection-out-october-9th-on-ps4/#comment-1091276

Egentlig synd, hadde samme førsteinntrykket som deg, men når jeg satt meg inn i multiplayeren sammen med bruttern over splitscreen ble jeg forelsket. Bedre enn campaign.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...