Gå til innhold

XCOM 2 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvordan føles utvidelsen i forhold til kun basis xcom2?

 

Mindre fokus på avatar project, mer fokus på å bekjempe disse tre "chosen" karakterene. Putter et ansikt på fiendene.

 

Hvis du ønsket en bedre melee unit og en bedre stealth unit, så får du det i templar og reaper.

 

Lost-zombiene er så langt morsomme å sloss mot, de angriper i horder på 6-8 stk. Hvis man tar et killshot på en av dem så får man tilbake actionpoints, så man kan skyte flere i samme turn med samme soldat. 

 

Training center lar deg bruke ability points for å gi ekstra abilities til soldater, så du kan potensielt få en soldat med begge sidene av ability-treet + fem andre abilities fra andre klasser. Moro å kunne tilpasse soldatene i større grad.

 

Missions er mer varierte, de kan bl.a. ha modifiers kalt sit-reps. Jeg har hatt en modifier som puttet berserkere i et map, og en annen som fylte mappet med eksplosiver.

 

Covert ops og resistance orders lar deg skaffe flere bonuser av ulike typer.

 

Bondmate-systemet er full retard.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Møtte på Chosen Warlock under et relativt hårete oppdrag med vanvittig dårlig tid. Heldigvis var han "lur" nok til å plassere seg rett ved en eksplosiv bil, med svakhet mot eksplosjoner, og jeg hadde en Reaper med skillen som dobler eksplosjonsskaden fra omgivelsene, så det ble one-hit KO på han  :rofl:

 

Haha! Nice one. :)

 

Litt avhengig av hvilken Chosen det er, men som regel bruker jeg ikke stort mer enn 1 turn på å drepe de når de først er i range.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...