Gå til innhold

XCOM 2 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første patch er live:

http://www.pcgamer.com/xcom-2-performance-patch-is-now-live/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0

 

 

"You'll also have to take a couple of extra steps if you're using any mods: Launch XCOM 2, then exit, then launch it again, to ensure it has “internalized the patch to work with mods.” Most mods should play nicely with the patch as-is, but Firaxis warned that some of them may need to be updated. "

 

 

Personlig har jeg 16 mods installert så da er det vel bare å krysse fingerne.. :)

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Alien Hunters anyone? :)

 

Jeg digger det så langt.

 

 

Ja tenkte å kjøpe`n men ble som vanlig litt stuck med andre spill her... Har du spilt igjennom den enda? Syntes du det var nok nytt til å kjøre en helt ny gjennomspilling selv når man allerede har runda spillet tre ganger? :)

Lenke til kommentar

Ja er vel kanskje greit, det begrenser seg jo litt hvor mange ganger man orker campaign storyen selv så fet som den er. Dvs man kan vel nå sikkert modde spillet til det ugjenkjennelige om man vil, har ikke sjekket hva som har kommet av nye mods på noen måneder men ligger vel sikkert noen tusen stk i Steam workshoppen nå tipper jeg.

Lenke til kommentar

 

Alien Hunters anyone? :)

 

Jeg digger det så langt.

 

 

Ja tenkte å kjøpe`n men ble som vanlig litt stuck med andre spill her... Har du spilt igjennom den enda? Syntes du det var nok nytt til å kjøre en helt ny gjennomspilling selv når man allerede har runda spillet tre ganger? :)

 

 

 

Er nesten igjennom nå. Det er ikke SÅ mye nytt materiale, men det forandrer litt på gameplay for noen av soldatene dine, og når jeg møtte ruler #2 skal jeg innrømme at jeg rage quitta :p De jukser en del, men er ikke så vanskelig å ta ned når du har forstått taktikkene deres. Kanskje vente til Shen's Last Gift ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som fortsatt spiller dette?

 

Er det tidsfrister på å ta de forskjellige oppdragene? Nesten hver gang jeg "scanner" noe så dukker det opp et oppdrag slik at jeg må avbryte det jeg holder på med og ta oppdraget i stedet for. Litt slitsomt i lengden.

 

Innimellom så dukker det opp varsel om forestående angrep hvor man kan velge å betale 20 intel for å få vite "hidden events", hva er egentlig det?

Lenke til kommentar

Noen som fortsatt spiller dette?

 

Er det tidsfrister på å ta de forskjellige oppdragene? Nesten hver gang jeg "scanner" noe så dukker det opp et oppdrag slik at jeg må avbryte det jeg holder på med og ta oppdraget i stedet for. Litt slitsomt i lengden.

 

Innimellom så dukker det opp varsel om forestående angrep hvor man kan velge å betale 20 intel for å få vite "hidden events", hva er egentlig det?

 

Ja det går sjelden lang tid i globusen før det dukker opp nye missions, det er ikke alle man må ta umiddelbart men det er litt avhengig av type mission som dukker opp. Du har jo de som er tidsbegrensa som gjør at den vil forsvinne rett etter at du evnt har ignorert den, da risikerer man å både miste mye loot og få en ekstra strek eller to på count down. Men på en vanlig gjennomspilling er det som regel rom for å utsette/ignorere kanskje en 3-4 stk slike missions uten at man nødvendigvis taper spillet av den grunn. Man må nesten se ann hva slags mission og om man trenger det man får, om det er story mission etc før man ignorerer siden det kan være fatalt.

 

Når det kommer til Intel så er det egentlig bare for å kunne se hva man får igjen for å ta missionet, for eks om det vanker en Scientist eller Engineer eller om man får redusert count down noe som regel er det viktigste, ihvertfall om du allerede har pådratt deg noen streker. Om du ikke betaler Intel for å finne ut av hva det er så risikerer man å ta oppdraget i "blinde", altså vet du ikke hva du får igjen for å ta missionet.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...