Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde ikke du kjæreste??

Joda, det stemmer. Mente det ikke sånn. Vi har vært sammen over ett år, så burde kanskje ikke bruke ordet "date" mer nå. Men poenget er uansett at hun er, som sagt, waaaaay out of my league. :p

Jeg klipte av meg håret for to år siden, så jeg fikk aldri satt opp min man-bun. Men helskjegget mitt hjelper, så klart.

Endret av Skurupu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best Latina/Asiatisk mix, montro hvor det finnes flest av disse?

typ puerto rico/japansk eller meksikansk/thai osv, mye fint i den kategorien.

Stor japansk koloni i Sao Paulo.

Skrevet

Filippinene er jo perfekt for latino/asiatisk. De var spansk koloni i 300 år, styrt fra mexico. Mye bra gener her. Min kjæreste er selv 1/4 spansk. Det er ikke uvanlig.

Skrevet

Politiker-logikk: Rusmisbrukere bruker vann fra brannslange i en undergang til å fikse sprøytene sine. Politikerne vil ikke at dette skal skje så de fjerner slangen. Rusmisbrukerne bruker nå vann fra bakken.

Way to go, Bergen. Way to go.

Skrevet

Kan en vaskemaskin ta skade av å stå skjevt? Har endelig fått den til å stå, men den er ikke helt rett. Har gått bra noen få runder, men kan den få permanent skade over tid?

Skrevet

Kan en vaskemaskin ta skade av å stå skjevt? Har endelig fått den til å stå, men den er ikke helt rett. Har gått bra noen få runder, men kan den få permanent skade over tid?

Kan ikke skjønne at den stå skjevt. Du skal jo kunne justere bena.

Skrevet

Romkameraten min banket på døren min klokka 9 om morgenen. Han hadde tatt med seg en dverg hjem, og nå ville han ha hjelp til å kaste henne ut fordi han ville sove. Satan, som jeg lo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...