Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan jo godt skjønne at det er det kan være litt "flaut" å selge, kanskje spesielt som ny arbeider.

Å handle slikt på butikken er ikke akkurat favorittaktiviteten min heller.

Gjøres ikke på lokalbutikken nede i gata for å si det sånn

 

 

 

haha, hvilken film?

 

Filmen heter Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood

 

ahh, har sett den ser jeg på iMDB lista, husker den litt nå.
Lenke til kommentar

 

 

 

Er så glad jeg slipper å tenke på kondom eller annen prevensjon :p

Er fremdeles lurt med mindre man vet at den andre er sykdomsfri, man kan fremdeles smitte hverandre.

 

Tror ikke fingrene mine kan få klamydia.

 

Det finnes andre sykdommer enn klamydia.

 

skal hun ha kondomer på fingrene da eller?

 

Ellers: Ingen erfaring med klamydia, men er ikke det en litt stusselig sykdom som bare forsvinner etter en uke eller to uansett?

Er det noe man burde frykte er det vel Hiv, selv om ikke det heller akkurat er noe krise i våre dager, noe man helst vil unngå dog.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke lett å vite da, etter hva du har skrevet i tråden :p

Men får å være alvorlig når man er på temaet, så er det egentlig skremmende hvor lite folk flest vet om STDs. Og jeg er ikke akkurat noen spesialist på emnet selv, og har selv vært dum så jeg lett kunne fått det. Skal faktisk sjekke meg hos legen til uka. Alle fingre krysses hardt.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke lett å vite da, etter hva du har skrevet i tråden :p

 

Men får å være alvorlig når man er på temaet, så er det egentlig skremmende hvor lite folk flest vet om STDs. Og jeg er ikke akkurat noen spesialist på emnet selv, og har selv vært dum så jeg lett kunne fått det. Skal faktisk sjekke meg hos legen til uka. Alle fingre krysses hardt.

Er bare å lese seg opp. Verre er det ikke. Må vite hva man gjør på.

Lenke til kommentar

Ellers: Ingen erfaring med klamydia, men er ikke det en litt stusselig sykdom som bare forsvinner etter en uke eller to uansett?

Det burde vært ulovlig å ha sex uten å ha mer kunnskap om sånt.

 

http://www.sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/klamydia/

 

Dersom klamydia ikke blir behandlet, kan infeksjonen utvikle seg til bekkeninfeksjon (infeksjon i livmor og eggledere) eller infeksjon i testikler og bitestikler. Dette kan igjen føre til nedsatt evne til å få barn

http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/klamydiainfeksjon-i-kjonnsorganene-1353.html?page=1

 

Edit:

De fleste som smittes med klamydia får ingen symptomer

Kanskje du har det, for alt du vet... Endret av Emancipate
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ellers: Ingen erfaring med klamydia, men er ikke det en litt stusselig sykdom som bare forsvinner etter en uke eller to uansett?

Det burde vært ulovlig å ha sex uten å ha mer kunnskap om sånt.

 

http://www.sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/klamydia/

 

Dersom klamydia ikke blir behandlet, kan infeksjonen utvikle seg til bekkeninfeksjon (infeksjon i livmor og eggledere) eller infeksjon i testikler og bitestikler. Dette kan igjen føre til nedsatt evne til å få barn

http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/klamydiainfeksjon-i-kjonnsorganene-1353.html?page=1

 

Edit:

De fleste som smittes med klamydia får ingen symptomer

Kanskje du har det, for alt du vet...

 

Høres jo rimelig harmløst ut for en gutt som meg da.
Lenke til kommentar

Jeg elsker å sitte i basseng og drikke øl. Bare irriterende at vi kom dit midt i "barnetimene" (altså den tida da barn under femten år kan være i bassenget i følge med en voksen). Føler at ølet etter hvert smakte klor. Var også en shitkid på rundt ti år, som helte ut en halvliter Sprite i bassenget. -_-

 

Nuvel. Jeg er nybadet, nydusjet, og nydrukket (samt påkledd), og klar for å spise middag. Woop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...