Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Skal du bruke eazy e profilbildet igjen med? :) Jeg likte det south park profilbildet ditt bedre :)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Orker ikke se videoen garantert kjedelig.

Skrevet (endret)

Likte også tegnegutten til BananLaks, fordi da tenkte jeg alltid at det var han og han var sånn.

Endret av Delvis
Skrevet

Hvilken da? Den fra south park? Får gi meg ideer da, trenger nytt bilde snart :p

På pc så vil jeg si at logoen er mer 6-7/10. Så bedre ut på mobil, da var jo bildet mindre og man så ikke den teksten. På mobil er den bare herlig å se på.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hører på litt Led Zeppelin mens jeg slapper av hjemme. Hva skjer hos dere? :)

Har laget lavkarbo knekkebrød.

Skrevet (endret)

Å stå opp er det vanskelige for min del, men trodde aldri at jeg kunne sove i 23 timer i strekk... kanskje 12-13 liksom, og da hadde det jo vært tidlig morgen.

Endret av multisync
Skrevet

Alarm er en fin bil. Jeg fikke meg forresten tre timer til på puta i natt, men siden jeg har et søvnunderskudd fra de to forrige nettene så er kaffe den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt fungerer nå.

Skrevet

23 timer søvn er dessverre null problem for meg. Hater å våkne etter mer enn 7 timer søvn, vel og merke. Føler meg helt jævlig hver gang, forståelig nok. Det lengste jeg har sovet uten medisiner, er vel 50 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...