Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kult prosjekt Sapling! Jeg skulle gjerne lært meg Russisk. Det er et utrolig fint språk synes jeg. 

Mem egentlig hadde dari og arabisk/urdu vært det jeg ville tjent mest på å lære da jeg har familie og venner som snakker det. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omnia vincit amor skrev (37 minutter siden):

Kult prosjekt Sapling! Jeg skulle gjerne lært meg Russisk. Det er et utrolig fint språk synes jeg. 

Mem egentlig hadde dari og arabisk/urdu vært det jeg ville tjent mest på å lære da jeg har familie og venner som snakker det. 

Þakka þér fyrir.  Svo flott að þér líkar það. ??

Sandy Koufax skrev (33 minutter siden):

Kult ja.

Hadde forresten en merkelig drøm med en person med navn L og en ungarsk fyr som hadde middag sammen eller noe sånt. Merkelige greier. Bør sies at han kuttet kjøtt skikkelig fort virket det som...

Det høres ut som en rar drøm spørr du meg. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (7 timer siden):

Ungarern er en bekjent av meg i Kripos. Han kan fortelle at PST og Heimevernet har inceptet drømmene dine, og har mange onde hensikter.

For at planene dine ikke skal bli spolert må du slutte å sove. Jeg har allerede sagt for mye

Lol

Omnia vincit amor skrev (8 timer siden):

Kult prosjekt Sapling! Jeg skulle gjerne lært meg Russisk. Det er et utrolig fint språk synes jeg. 

Mem egentlig hadde dari og arabisk/urdu vært det jeg ville tjent mest på å lære da jeg har familie og venner som snakker det. 

Følgende språk kan jeg: Engelsk (amerikansk engelsk), spansk, dansk, noe svensk, noe polsk, noe urdu, litt gresk, litt fransk, litt italiensk og litt american ASL.  

Kan én setning på norrønt ?  og noen par ord på portugisisk ? 

Har lyst til å lære meg flytende urdu og flytende italiensk. 

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (På 31.12.2019 den 9.29):

Ungarern er en bekjent av meg i Kripos. Han kan fortelle at PST og Heimevernet har inceptet drømmene dine, og har mange onde hensikter.

For at planene dine ikke skal bli spolert må du slutte å sove. Jeg har allerede sagt for mye

Jeg ønsker ikke å få besøk av Politiet igjen, men kun amerikanerne kan skape inception. Veldig naivt å tro at de ikke kan drive med slikt.

 Er du forresten med i Heimvernet?

Endret av Jarmo
Persondiskusjon.
Lenke til kommentar

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7843421/Bobbi-Kristina-Browns-controlling-ex-fianc-e-Nick-Gordon-dies-suspected-drugs-overdose.html

Døde av overdose. Whitney døde også av det. Og hennes datter. Mange som gjør det nå virker det som.

Mediterte at jeg skulle få sjokkerende nyheter. Forrige gang var det Bovim som gikk av og ga stolen til en alliert av et nettverk mot meg. Denne gangen var det M. Var redd det var en jeg kjenner med M. Men det var noe annet. Likevel sjokkerende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mye stoffmisbruk i den bransjen.. Så er ikke akkurat overaskende at det er mange som dør av overdose. Synd hver gang, men det virker ikke til at De tar konsekvensene av stoff på alvor. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nettopp. Man hører om folk som tar overdoser hele tiden virker det som. Spesielt i Oslo. Husker jeg gikk på ungdomsskolen og det var en fyr som gikk på veien med oss til Rosenborg skole og plutselig en dag var han borte. Tatt overdose. Ingen som sørget, ingen som snakket om det.

Når det gjelder Houston-familien, så er det bemerkelsverdig. Det er vel Bobby Brown som introduserte Whitney for den dritten. Banket henne også skikkelig. Klassisk drittsekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Sandy Koufax skrev (32 minutter siden):

Når det gjelder Houston-familien, så er det bemerkelsverdig. Det er vel Bobby Brown som introduserte Whitney for den dritten. Banket henne også skikkelig. Klassisk drittsekk.

Husk på at de er mer motagelig da de er i miljøer hvor det så og si er lovløse tilstander fordi de har penger..utrolig dumt men sånn er realiteten.

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (2 timer siden):

Skal lage hjemmelaget sushi imorgen. Kan man bruke laks fra fryseren  eller bedre med røkt laks? Tanker/anbefalinger? 

I dag bestemte jeg meg for å gå over til å bli vegeterianer. Ikke nødvendigvis relatert, men...Klarer ikke vegan ennå (det virker som om det er noe for folk med livspartnere), men vegeterianer klarer jeg.

Lenke til kommentar
Sandy Koufax skrev (5 minutter siden):

I dag bestemte jeg meg for å gå over til å bli vegeterianer. Ikke nødvendigvis relatert, men...Klarer ikke vegan ennå (det virker som om det er noe for folk med livspartnere), men vegeterianer klarer jeg.

Hva er grunnen(ene) til å gå over til å bli vegetarianer? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
GiaMahan skrev (6 timer siden):

Skal lage hjemmelaget sushi imorgen. Kan man bruke laks fra fryseren  eller bedre med røkt laks? Tanker/anbefalinger? 

Tror fersk / sånn laks du får i butikken er bedre.. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (30 minutter siden):

Tror fersk / sånn laks du får i butikken er bedre.. 

Sikkert, men gidder ikke å dra en tur til butikken bare for laks, altså. Buffy svarte uansett at røkelaks gikk fint, hun var bekymret for meg om jeg hadde gått for den fryste laks så jeg fikk svaret mitt??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...