Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tordenregnvær i Bergen nå. Kunne sitte på balkongen og se det komme mot og over meg. Veldig gøy!

Ja, merka det akkurat.

Merka det blinka i lysa her. "Hmm...", tenkte jeg. "Det pleier bare skje når det lyner. Så gikk jeg inn på en lynradar og så det akkurat hadde slått ned i nærheten. Realtime lynradar er litt gøy å følge med på.

Kan se fronten bevege seg nærmere og nærmere.

Endret av L4r5
Skrevet (endret)

Litt i samme gate som når han snakket om Harvard NBA. Bare jeg som har dårlig nok humor til å ta poenget.

Not sure if that's a good thing or bad.

Endret av L4r5
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Skuddsikre dører på skoler i US blir kostbart : 4k $ per dør......

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

Fett. Står at de har full historie på de, så da er de nok ekte/autentisert, ja. Hadde vært litt kult å ha, men de pengene har jeg ikke å bruke på slike unødvendigheter dessverre.

Som regel var det faren til Elvis som signerte sjekker mht utgifter , Elvis brukte som regel betale kontant (er det ikke teknisk sett straffbart å imitere noens signatur , selv mht sjekk.....autografer per post er en ting men en sjekk er jo et gyldig dokument ?)

Endret av Slettet+9817324
Skrevet

Å forfalske en autograf ville jeg tro gå under bedrag, ikke dokumentforfalsk. Sjekker og sånt er soleklart dokumentforfalsk.

Skrevet

Funderte over noe her om dagen.

Traff på en skikkelig høy dame for to dager siden. "Grant Gustin" har en forholdsvis kort dame. 

Hvis jeg blir sammen med den høye damen jeg traff, er jeg da det omvendte av "Grant"?

Altså hans motsetning..eller revers om man vil? 

Skrevet

Faen. Jeg har brukt opp Internett for i dag. Er inne i det sporet der man sjekker de samme sidene om og om igjen uten å finne noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...