Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere Skurupu! Regner med vi på diskusjon får eget bord under middagen?

Vil bare si at jeg ikke kommer på Skurupu sitt bryllup, selv ved invitasjon.

Beklager. Har dessverre maling som jeg skal se tørke og er derfor ikke tilgjengelig.

• Liker 1
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Det blir dyr regning for han som ble bitt av sin "kjæledyr-kobra" , kanskje 2 mill US......virket som motgift ikke virket på han , kanskje monokkel-kobra har en annen gift enn kobraer generelt

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Ove Kristian Furelid

Sender en kaktus til værgudene. Nesten altfor varmt

Liker · Svar · 28 min

:D

Skrevet

Verden er så rar! For noen år siden så hørte man skrekkhistorier hele tiden om folk som giftet seg med sine kusiner og fettere, også viser det seg at det faktisk ikke er så ille, genetisk sett. For en sær verden vi lever i!

Skrevet (endret)

En YouTuber jeg har fulgt en stund besøker markedet som er 2 minutter unna der jeg bor. Kjøper mat der minst én gang i uken.

Er det én kulturell ting jeg håper kunne kommet til Oslo, så er det denne typen matmarkeder. Kommer til å savne det veldig mye når jeg flytter tilbake. Skulle ønske det norske lovverket rundt matsalg kunne vært litt mindre strengt.

Endret av Skurupu
Skrevet (endret)

Det er veldig vanskelig å drive matutsalg på denne måten og samtidig følge alle våre lover. Alt utstyret som kreves gjør at man er nødt til å drive sjappen i et medium stort innendørs lokale. Og får å overleve på den måten, må man kopiere alle andre kebabsjapper i området. Terskelen for å etablere seg er for høy, og man tvinges til å være "mainstream".

Så nei, det trur jeg ikke er mulig.

Endret av Skurupu
Skrevet

Så på Anthony Bourdain i India, han gikk "apeshit" på et sånt utematmarked og han og hele crewet var matforgifta i ei uke før de kunne fortsette opptakene igjen..

Skrevet

Bourdain har sikkert spist mer slik mat enn meg, og det må jo skje til slutt.

Men jeg har i hvert fall aldri blitt dårlig av noe jeg har spist i løpet av de over 4 årene jeg har bodd her.

Skrevet

En YouTuber jeg har fulgt en stund besøker markedet som er 2 minutter unna der jeg bor. Kjøper mat der minst én gang i uken.

Er det én kulturell ting jeg håper kunne kommet til Oslo, så er det denne typen matmarkeder. Kommer til å savne det veldig mye når jeg flytter tilbake. Skulle ønske det norske lovverket rundt matsalg kunne vært litt mindre strengt.

De har det opplegget der på Youngstorget faktisk. Både i food trucks og en asiatisk bod som steker alt under et telt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...