Gå til innhold

Du kan ikke sikte langs løpet i Star Wars: Battlefront


Anbefalte innlegg

Ingen romkamper, det blir jo kjedelig da. Håper Dice slutter å lage små spill.

 

Bare bakkekamper i seg selv høres ut som noe korttenkt ut. Da vil jeg ikke gi over 150kr for det nytt.

 

Vi snakker om EA, her. Klart det blir space battles. Kommer til å dukke opp som DLC inne iblandt hundre andre microtransaksjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ærlig tilstå at jeg kjøpte både Premium i BF3 og 4, men de hundrelappene gav jaggu meg mye morro tilbake også. Det er vel den eneste DLC jeg har kjøpt til mine spill også de siste årene.

 

Ser ikke bort i fra at det blir en lignende løsning med Battlefront.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er ein ting eg hater med dette spelet... og det er at: Jo meir eg lese om det... jo mindre har eg lyst å kjøpe det.

Dei har tatt vekk alt det kule med Battlefront-serien...

Og dei tar heller ikkje med Episode I - III.

Ser ut som om at eg hopper over dette spelet...

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ærlig tilstå at jeg kjøpte både Premium i BF3 og 4, men de hundrelappene gav jaggu meg mye morro tilbake også. Det er vel den eneste DLC jeg har kjøpt til mine spill også de siste årene.

 

Ser ikke bort i fra at det blir en lignende løsning med Battlefront.

Jeg kjøpte å Premium til begge spillene å det hadde faktisk hvert verdt det selv om man hadde kjøpt det til full pris fra Origin.

Kan godt spandere en 1000 lapp på et spill som gir meg over 800 timer med spille tid. Uten DLC så tror jeg ikke spill utviklerene hadde hatt råd til å lage såpass gode spill som både BF3 og BF4 er. Prisen for spill ligger på samme nivå som da NES ble utgitt på 80 tallet og utviklingen av spill koster jo en hel del mere nå.

Lenke til kommentar

Spiller har jo  split-screen offline co-op (i 30fps). At det ikke er enspiller er bare ett stort halleluja for min del, så kan de heller fokusere på kjerneopplevelsen, og ikke slik som i BF3/4. Eller misforstod jeg deg helt nå, er litt sløv i natt.

 

http://www.inquisitr.com/2019371/star-wars-battlefront-will-have-co-op-and-60-fps-but-no-campaign-or-space-battles/

 

http://www.dualshockers.com/2015/05/08/star-wars-battlefront-gets-awesome-new-screenshot-info-on-character-customization-missions-and-more/

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg må si jeg synes dette er en positiv utvikling. Jeg er ganske lei av kvasirealistiske FPS-spill som innfører diverse "realistiske" elementer. Pistolløpsikting synes jeg bare er et forstyrrende spillelement, det gir meg absolutt ingenting. Jeg håper dette betyr at det blir mer fart i kampene også.

 

Hvis jeg ville spilt noe realistisk hadde jeg kjøpt en simulator, ikke et spill hvor en har jedikrefter og kjøretøy som kjører raskere enn lyshastigheten :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg ville spilt noe realistisk hadde jeg kjøpt en simulator, ikke et spill hvor en har jedikrefter og kjøretøy som kjører raskere enn lyshastigheten :)

Det finnes ingen simulator som er svært realistisk, men uansett blir det bare dumt, selv etter Star Wars standard om man skal skyte fra hofta og faktisk forvente å treffe med noenlunde treffsikkerhet, sålenge det dreier seg om et FPS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg forventer heller ikke at jeg kan dukke bak en lav vegg i ett minutt og plutselig bli frisk etter 4 skudd, men skulle du ha sett, slikt skjer i FPSer også.

Lenke til kommentar

Jeg forventer heller ikke at jeg kan dukke bak en lav vegg i ett minutt og plutselig bli frisk etter 4 skudd, men skulle du ha sett, slikt skjer i FPSer også.

Hva har det med at det er teit å skyte fra hofta og forvente treffsikkerhet? En skikkelig FPS har vel uansett også modus hvor man feks.ikke har automatisk regenerering av helse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Poenget var at det allerede er svært mange urealistiske elementer i FPSer, og for meg gjør pistolløpsikting at spillopplevelsen bare blir dårligere.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg forventer heller ikke at jeg kan dukke bak en lav vegg i ett minutt og plutselig bli frisk etter 4 skudd, men skulle du ha sett, slikt skjer i FPSer også.

Hva har det med at det er teit å skyte fra hofta og forvente treffsikkerhet? En skikkelig FPS har vel uansett også modus hvor man feks.ikke har automatisk regenerering av helse.

Nå er det ikke et vanlig FPS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så logikken er da at fordi det finnes teite elementer fra før så kan man like gjerne bare pøse på med enda flere teite elementer? :(

Nei, mitt argument er at realismeaspektet ved pistolløpskyting er ganske tynt, og det er ikke som om fravær av pistolløpskyting er det eneste som gjør FPSer urealistiske, ergo vil det fortsatt være urealistisk selv med pistolløpskyting.

 

Hovedpoenget mitt er uansett at min personlige preferanse er FPSer uten pistolløpskyting og uten denne hersens regenereringen man har i nesten samtlige FPSer. For meg virker det bare som om pistolløpsikting ble populært etter at konsoll-FPSer måtte ha en måte å aktivere autoaim...

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...