Gå til innhold

Du kan ikke sikte langs løpet i Star Wars: Battlefront


Anbefalte innlegg

 

Så logikken er da at fordi det finnes teite elementer fra før så kan man like gjerne bare pøse på med enda flere teite elementer? :(

 

Nei, mitt argument er at realismeaspektet ved pistolløpskyting er ganske tynt, og det er ikke som om fravær av pistolløpskyting er det eneste som gjør FPSer urealistiske, ergo vil det fortsatt være urealistisk selv med pistolløpskyting.

 

Hovedpoenget mitt er uansett at min personlige preferanse er FPSer uten pistolløpskyting og uten denne hersens regenereringen man har i nesten samtlige FPSer. For meg virker det bare som om pistolløpsikting ble populært etter at konsoll-FPSer måtte ha en måte å aktivere autoaim...

Hidden and dangerous 1 hadde iron sights i 99 var det vel, og det er så langt fra consol du kan komme, på den tiden en av de mest realistiske spillene laget. Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Påstanden min var at det ble populært på grunn av konsoller, ikke at det ikke forekommer andre steder eller at opprinnelsen kommer fra slike spill :)

Lenke til kommentar

Påstanden min var at det ble populært på grunn av konsoller, ikke at det ikke forekommer andre steder eller at opprinnelsen kommer fra slike spill :)

Det er mer realistisk ebn å ikke gjøre det, iron sights dekker en del av skjermen og gjør det mer realistisk.

 

Og hvus du syns samtlige fps har regen, så spiller du feil spill.

 

 

Spill de nye wolfenstein spillene, du trenger ikke sike med iron sights og ikke noe regen, samme med nye shadow warrior.

 

Eller spill arma 2 eller 3, som ikke er kvasirealistiske, men realistiske så godt som et spill kan være det. Ingen av disse 5 spillene har regen, og bare 2 av dem er det nødvendig å sikte med iron sights

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Påstanden min var at det ble populært på grunn av konsoller, ikke at det ikke forekommer andre steder eller at opprinnelsen kommer fra slike spill :)

Det er mer realistisk ebn å ikke gjøre det, iron sights dekker en del av skjermen og gjør det mer realistisk.

 

Det er helt greit, men det forandrer ikke det faktum at a) det fikk sin storhetstid med CoD4 og utover (som jeg vil påstå hadde sitt hovedmarked hos konsoller), og b) jeg kan ikke fordra det, uansett hvor realistisk det er (dette er en personlig preferanse).

 

Og hvus du syns samtlige fps har regen, så spiller du feil spill.

 

 

Spill de nye wolfenstein spillene, du trenger ikke sike med iron sights og ikke noe regen, samme med nye shadow warrior.

 

Eller spill arma 2 eller 3, som ikke er kvasirealistiske, men realistiske så godt som et spill kan være det. Ingen av disse 5 spillene har regen, og bare 2 av dem er det nødvendig å sikte med iron sights

Jeg skrev nesten samtlige FPSer. Jeg spillere allerede Shadow Warrior og RotT (Wolfenstein er på todo-listen, realistiske spill er ikke noe for meg)).

 

Uansett, for å komme tilbake til tråden: Jeg mener det har vært en klar trend at de fleste nyere FPSer har hatt regen og pistolløpsikting, og begge deler er ting jeg ikke kan fordra, derfor synes jeg det er postiv at Battlefronts iallfall ikke har pistolløpsikting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...