Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.


Anbefalte innlegg

Har prøvd Oculus Rift ved to anledninger, først på Gamescom ifjor og på Spillexpo samme året. Selv om jeg absolutt syns det er fascinerende, så er det ikke noe jeg kommer til å jage etter. Jeg takler såvidt plattform spill på en konsoll uten det å bli kvalm,svimmel osv. Taklet ikke Oculus Rift bra.

 

Tror også det blir mest et nisje marked, får håpe det tar av etterhvert og folk satser på det. Kan vi får utviklet noe ekstremt kult til det. For nå er det ikke noe jeg kommer til og ha på radaren. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan bli mindre kvalm etter endel bruk, samtidig merket jeg at hvis man hadde noen faste rammer, som feks gui  i bilde, ble jeg mindre kvalm enn med et der det ikke var noe.

 

Blir det en fornuftig pris på Oculus og andre vr enheter, så blir ikke det et nisje marked lenge. 

Lenke til kommentar

 

Blir det en fornuftig ris på Oculus og andre vr enheter, så blir ikke det et nisje marked lenge. 

 

Uenig. Det hjelper ikke om headsettet er gratis, hvis du må ha en toppspekket PC så vil det alltid forbli en nisje. Tipper maks 5% av PC-gamere har god nok PC. (Steam-brukerstatistikk viser slike tall)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

Uenig. Det hjelper ikke om headsettet er gratis, hvis du må ha en toppspekket PC så vil det alltid forbli en nisje. Tipper maks 5% av PC-gamere har god nok PC. (Steam-brukerstatistikk viser slike tall)

 

 

Er en liten prosent av Steam sine total brukere som har maskiner til å ta ubruk VR. Men det er fortsatt millioner av maskiner. Veldig mange millioner maskiner... 

 

Og det er ikke rart Steam har så mange millioner kontoer. Akkurat som med det meste av teknologi så vil det alltid være flest av dem som har gammel og delvis ut datert teknologi en dem som har moderne og det ypperste.  Men nå skal en også ha i bakhode at anbefalt spec som Oculus har kommet med skal vare ut livs tiden til denne versjonen av Rift. Maskinvare som om skummelt kort tid havner på den andre siden av skalaen en idag. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Batman: Arkham Knight med Nvidia GameWorks. Små men heftige detaljer som løfter innlevelsen opp flere hakk. Og legg merke til hvor utrolig det ser ut i 60 fps! (NB: Bruk Chrome og velg 1080p 60fps).

 

Åpne opp fks Safari nettleseren som ikke støtter 60fps via YouTube og kjør videoen ved siden av hverandre. Det er to forskjellige verdener...!

 

Lenke til kommentar

Et lite "noob"-spørsmål fra en som ikke har kjøpt seg skjermkort på fire år.

 

Fikk nytt skjermkort på fredag, og på det skulle det nye følge med kode så jeg kan laste ned det nye Batman-spillet. Jeg finner ikke noe kode. Hvordan går jeg frem for å få denne koden?

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Et lite "noob"-spørsmål fra en som ikke har kjøpt seg skjermkort på fire år.

 

Fikk nytt skjermkort på fredag, og på det skulle det nye følge med kode så jeg kan laste ned det nye Batman-spillet. Jeg finner ikke noe kode. Hvordan går jeg frem for å få denne koden?

 

Dette skjedde med meg også ved bestilling av et skjermkort + spillkode.

Bare send nettbutikken en e-post om dette, så sender de deg nok koden for nedlasting.

 

Mest sannsynlig laster du dette ned ved å registrere deg på nvidia sine sider, men dette skal stå på kortet du mottar med koden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et lite "noob"-spørsmål fra en som ikke har kjøpt seg skjermkort på fire år.

 

Fikk nytt skjermkort på fredag, og på det skulle det nye følge med kode så jeg kan laste ned det nye Batman-spillet. Jeg finner ikke noe kode. Hvordan går jeg frem for å få denne koden?

 

Når jeg fikk mitt 970, så fulgte det med en liten kupong hvor man skrapte frem koden. Hvis du ikke fikk med den så vil det nok lønne seg, som personen over meg sa, å ta kontakt med stedet hvor du kjøpte skjermkortet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt sur, jeg kjøpte GTX 970 rett etter det ble annonsert. Regnet nesten med det ville følge med noen spill, men det gjorde ikke det. Når de nå nylig plutselig begynte å inkludere gromtitler som Witcher 3 og Batman AK følte jeg meg litt snytt. Skal jeg bli straffet for å kjøpe kortet tidlig?

 

Såvidt jeg har sett er det ikke mulig for meg å "redeeme" en kode heller. Noen andre i samme situasjon som har klart å få seg en kode? Har jo kvittering på kortet.

 

(Har MSI-versjonen av kortet)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Er litt sur, jeg kjøpte GTX 970 rett etter det ble annonsert. Regnet nesten med det ville følge med noen spill, men det gjorde ikke det. Når de nå nylig plutselig begynte å inkludere gromtitler som Witcher 3 og Batman AK følte jeg meg litt snytt. Skal jeg bli straffet for å kjøpe kortet tidlig?

 

Såvidt jeg har sett er det ikke mulig for meg å "redeeme" en kode heller. Noen andre i samme situasjon som har klart å få seg en kode? Har jo kvittering på kortet.

 

(Har MSI-versjonen av kortet)

Jeg vil ikke si du er straffet. Du må huske at du fikk kortet da det var nytt til omtrent samme pris jeg kjøpte det for når det var et halvt år gammelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...