Gå til innhold

Hw.no julekalender i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var.

Kan risikere at det blir "massiv" spamming fra mot jul da :)

"Sist" gang sto det gjelder ikke spamming og off-topic svar... (tror jeg nå :p: )

<--Syns virklig vi kan ha en 200 svars sperre jeg :mrgreen:

Gå å legg deg :roll:

 

Jula er for alle :woot:

Fleip? :wow: lol

Lenke til kommentar
dere skjønner det bare ikke...... en sperre på 388 er greit. *grin*

 

stå på guttær, dere klarer det.

tja en post til så blir du utelukket,

skal du virklig klare å ungå å svare på en eneste post til. eller ungå å lage en post.

 

lykke til :) trur du sprekker før den 25 november

 

aja nokk plaging av hw folk.

 

 

men det er masse gode ting her, spesielt sata disker , små sexy sata disker name

 

MR_T

Lenke til kommentar
bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var.

Kan risikere at det blir "massiv" spamming fra mot jul da :)

"Sist" gang sto det gjelder ikke spamming og off-topic svar... (tror jeg nå :p: )

<--Syns virklig vi kan ha en 200 svars sperre jeg :mrgreen:

Gå å legg deg :roll:

 

Jula er for alle :woot:

Fleip? :wow: lol

He he :D

Lenke til kommentar
hehe husker ifjor, da ble det masse klaging og mas på dette forumet av små surpomper som ikke fant "sitt" produkt på tilbud.

Og fant de det var det gjerne for dyrt, eller de likte ikke butikken som la det ut osv...

 

lykke til og god jul :D

Ja. Hold dere til Komplett.no, Microplex, 3DfxCool, PS Data og Multicom da. :roll:

Ikke noe Databutikken eller noe slikt rot. :grumpy:

Lenke til kommentar

DimIs: www.google.com -> "what-is-a-poser?"

 

</ontopic>

Hva meg angår så ville en raptor disk, Lian Li kabinett av hvilken som helst type, En 17\19 tommer crt skjerm vært idèelt.

Men for all del, bra PC3200 minnemoduler hadde ikke bydd meg imot! ;)

Billige OCZ brikker f.eks ville solgt som varmt hvetebrød.

Lenke til kommentar

Ønskeliste:

 

Barebone (les: Shuttle SB62G2)

256MB++ mp3 spillere

Rask RAM

CPU

 

Håper det blir kjente kvalitetsprodukter til en billig penge, ikke noe halvveis som dumpes ut til superlav pris(jeg kjøper vel uansett..?).

 

Hadde det ikke vært for en haug fete eksamener hadde jeg sannsyligvis gledet meg stort til jul....

Lenke til kommentar

Jeg pleier alltid å finne produkter jeg ikke visste jeg hadde behov for engang jeg.

 

Det skulle vært tøft med en epia m10000 med nehemiah + ekstern strømforsyning i en god pakkepris, betyr jo samtidig at jeg må kjøpe meg ram og kabinett - så det må jo være en god deal for både meg og butikken.

 

Ellers ber jeg om at ingenting (som jeg kommer til å få lyst på) koster over 5000kr :grine:

 

redigert: "ehh..lurte plutselig på hvor jeg skulle få de pengene fra..kanskje 2000?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...