Gå til innhold

Hw.no julekalender i år?


Anbefalte innlegg

Heldigvis er det 24 tilbud, så jeg tror alle får tilbud om å kjøpe noe de trenger :) Regner egentlig med det blir som forrige 2 år, med lcd skjerm på 1-2 dager, harddisk på en, skjermkort på 1-3, hovedkort på 1 osv osv. Også har vi de 5-6 kjipe dagene med ræva tilbud (beklager, fant ikke noe bedre ord) hehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser for meg:

*abit an7
*corsair xms3200LL ram
*GeiL pc4000 minne
*abit max3
*maxtor 160Gb disker
*XP2600+ barton
*P4 2.8
*raptor 37Gb disk
*samsung 192T eller tilsvarende lcd-skjerm.
*lian li eller lepont, eller coolermaster kabinetter
*BeQuiet 520W strømforsyning eller tilsvarende
*komplett waterchill versjon2-sett
*radeon 9800pro XT er jo selvskreven. Enorm skuffelse dersom det uteblir.

Altså, det er viktig med noen "mainstream" produkter, men husk nå på å få med noen nisjeprodukter også. Waterchill til en billig penge kan være det som får mange til å ta et nytt og ukjent steg inn i vannkjølingens verden.
Dette gleder jeg meg stort til!

DrErling
Lenke til kommentar

pgressum: hmm, heldigvis koster jo 2.8GHz under 2000 nå anyway... hva med Asus P4C800-E Deluxe. Noen (dvs. andre enn meg) foretrekker jo Abit sitt Max3...

 

Raptor var bra forslag, støtter dette... spes. hvis dere får til den nye modellen, den har jo helt syke specs... Leadtek er også bra forslag, dette kom best ut i DinSide sin tv-kort test.

Lenke til kommentar

Mange som lese hw.no, både regga brukere og ikke...

 

Gjør julekalenderen slik at vi medlemmer kan bruke den...så må folk regge seg for å kunne delta...

 

Julekalenderen er jo ment til oss 100 000+? ( :roll: ) faste medlemmer som er her innom hver dag...

 

 

Ellers hadde ikke amd cpu'er og skjermkort vært en dårlig ting..hehe

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...