Gå til innhold

Hw.no julekalender i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir en julekalender i år også.

 

Skal sende ut informasjon om til det nettbutikkene i morgen :)

 

Forslag til produkter kan postes i denne tråden. Som vanlig hører vi på våre lesere ;)

Vel, det hadde vært snacks med en billig Hansol eller Samsung 19" LCD, S-ATA disker, Athlon 64 FX prosessorer/hovedkort og Radeon 9800 plain/PRO/XT kort... :yes::yes:

Lenke til kommentar

halv pris på Vappochill XE hadde vært koseligt.. 3200kr *grin*

vannkjølingsett (MIST Tsunami, eller Waterchill)...

samsung 192T

Hercules 9800pro(XT?)

Raptor

en jukebox med rundt 20GB

prosjektoren infokus X1

en farge laser skriver

 

er det slik at man må bestille akkurat den dagen luken åpnes? feks. hvis d kommer en samsung 192T den 9. .. må jeg bestille samme dag? jeg skal reise vekk en stund i desember.. litt irriterende hvis plutselig det produktet jeg ville ha kom når jeg var borte...

Lenke til kommentar

Jeg synes butikker som Itbutikken f.eks, ikke bør kunne komme med tilbud til oss, siden de har så sinnsykt dårlig service der, tørr jeg rett og slett ikke bestille derfra mer, og dette gjelder sikkert mange andre også, dumt om det kommer ett knalltilbud fra dem, og ingen tørr bestille, eller noen bestiller og får masse tull og surr ut av kalendertilbudet sitt.

 

peis på pung!

Lenke til kommentar
Jeg synes butikker som Itbutikken f.eks, ikke bør kunne komme med tilbud til oss, siden de har så sinnsykt dårlig service der, tørr jeg rett og slett ikke bestille derfra mer, og dette gjelder sikkert mange andre også, dumt om det kommer ett knalltilbud fra dem, og ingen tørr bestille, eller noen bestiller og får masse tull og surr ut av kalendertilbudet sitt.

 

peis på pung!

:yes::yes:

 

jeg tør nesten ikke bestille fra verken itbutikken eller databutikken..

 

prøv å hold dere til de seriøse.. komplett, MPX, microplex 3dfxcool, pcutstyr, PS-data osv osv..

Lenke til kommentar
bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var.

jeg synes egentlig at den 50 post-regelen var veldig dum.

For oss "ikke-svarere" som er innom forumet 1-10 ganger om dagen og leser, men ikke svarer i hytt og pine (prøver altså ikke å henge ut noen her nå..), så er det nesten litt dårlig gjort... :grine:

 

anyhu: mitt forslag til kalenderen:

Noen skikkelige knallpriser på PC3200 eller PC3700-ram,

eller bare noen knakende gode tilbud på skjermkort. (helst noe som er verdt å ha, da... ;) )

 

Gleder meg stort til denne julekalenderen.. slår jul i skomakergata langt ned i støvla *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...