Gå til innhold

Hw.no julekalender i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Abit Athlon 64 hovedkort og Athlon 64 3200+ tilbud hadde vært koselig.

Tilbud på Creative eller Asus Geforce FX 5900 Ultra hadde heller ikke vært å takke nei til.  *grin*

verdens fred og...

Tja. Nå er vel dette en del billigere enn verdens fred. :D

Skal vi ta en håndsoppretting i afrika? og se om de vil ha mitt eller ditt forslag :p: :cool:

Lenke til kommentar

Vær litt realistiske da folkens....en del postere som foreslår sykt bilige varer i kategoriene CPU, RAM og HD.

pgressum har allerede sagt at flere varegrupper er så å si uaktuelle ettersom de allerede er så lavt priset at marginene er små.

 

Tviler på at det er noen butikker som ønsker å selge med tap.

 

Hva med et restesalg fra en eller annen butikk en av dagene?

Sikkert flere butikker som er interessert i å kvitte seg med en del varer før nyttår som har blitt ligggende igjen.

 

F.eks

"I dag er det restesalg fra Butikk X, 150 assorterte varer. Første-mann til mølla..!"

 

Prisene må jo også her være bra for at vi ønsker å kjøpe noen, men prisene trenger ikke være så vanvittige, og butikkene som deltar med et slikt tilbud tjener litt på det samtidig som de blir kvitt (u)kurante varer.

Lenke til kommentar

Noe sier meg at Databutikken/itbutikken BØR ta et større stunt en av dagene, og selge til innkjøpspris eller under, og levere varene uten tull.

De hadde såårt trengt litt positiv omtale her.. Jeg er blant de mange her som har slitt verre med supporten dems (databutikken)

 

Hvis de skulle ta et slikt stunt, og gi de som kjøper like store problemer med service som meg, tror jeg det er deres siste sjangse her da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...