Gå til innhold

Grand Theft Auto V-lanseringen skapte kaos i piratmiljøet


Anbefalte innlegg

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Har du prøvd å flytte "Documents" mappa til et annet sted? Jeg hadde problemer på grunn av en "å" i brukernavnet mitt. Flyttet "Documents" rett på C disken, og da funka det som bare det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Problemet førstemann beskriver virker som ett problem de anerkjente ifra første dag, og som det finnes en utrolig enkel fix for. Første treff på Google burde ha fikset det...

Å spille under en annen bruker er ikke en "utrolig enkel fiks", det er ganske tungvindt.

 

AtW

Du må ikke spille under en annen bruker, bare ha en annen bruker som eksisterer.

Lenke til kommentar

 

 

Problemet førstemann beskriver virker som ett problem de anerkjente ifra første dag, og som det finnes en utrolig enkel fix for. Første treff på Google burde ha fikset det...

Å spille under en annen bruker er ikke en "utrolig enkel fiks", det er ganske tungvindt.

 

AtW

Du må ikke spille under en annen bruker, bare ha en annen bruker som eksisterer.

 

 

Og peke spillet til den brukeren, og ha tilgang til den brukerens filer med din vanlige bruker?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Problemet førstemann beskriver virker som ett problem de anerkjente ifra første dag, og som det finnes en utrolig enkel fix for. Første treff på Google burde ha fikset det...

Å spille under en annen bruker er ikke en "utrolig enkel fiks", det er ganske tungvindt.

 

AtW

Synes du?

Det er veldig lett å switche konto i Windows synes jeg.

Men det er uansett rettet opp nå, kom et patch etter et par dager.

 

Ellers må jeg virkelig si at Rockstar har gjort en veldig god jobb med PC-versjonen av GTA5, spesielt på grafikk-siden. Spillet ser bra ut og yter bra på ikke alt for high-end utstyr.

For ikke å snakke om at det skalerer veldig godt for oss med high-end utstyr.

Lenke til kommentar

 

 

Får ikke returnert om man har aktivert koden :)

 

Hvordan vet jeg om det er aktivert? Eneste som skjer når jeg skal spille gjennom steam er at social club vinduet dukker opp, og det står loading. Ingenting annet skjer. Regner med man må lage seg en social club profil osv før man aktiverer spillet? Men jeg får ikke det vinduet fram så.

1. Registrer deg gjennom http://socialclub.rockstargames.com/ last ned launcheren derfra, logg inn med brukeren din (den nye) og huk av for "auto sign-in".

Neste gang du starter spillet i steam skal den ta seg av resten ;)

 

Det stoppet der for meg også, hadde bruker fra før (GTA 4), men gikk da å logget meg inn via nettsidene som du sier, og så funket det uten problemer etter det.

 

Men skjønner at folk får problemer der når de legger inn via disk. Har selv midleritid 7Mb linje, og gadd ikke laste ned 55 Gb via den for å si det enkelt. Det tok 2,5 timer å laste ned de 5 Gb oppdateringene som var klare rett etter installasjon.

 

På det som dukker opp er det ingen mulighet for å lage bruker, og heller ingenting som sier at man skal gå til nettsidene dems å fikse det derifra. Akuratt den biten kunne Rockstar ha fikset bedre. Mens resten av spillet funker toppers for meg.

Lenke til kommentar

 

 

Spillet blir vel aktivert i Social Club ja.

Noe sier meg at du gjør noe feil.

Hm, ja det er jo tydligvis noe feil en plass.

Men om jeg har gjort noe feil, det var da merkelig, eneste jeg har gjort er; kjøpt spillet, lastet det ned, installert det og trykt på play knappen. Der stopper det opp med at social club vinduet står og loader. Har lest om brukernavn feilen som var, men jeg har ikke noe slags rare bokstaver i navnet mitt som tilsier at det skal være problemet.

Det er vel mer hva du ikke har gjort som feks å ha en PC med et vedlikeholdt system og grunnleggende ferdigheter vedrørende bruk av PC:P Å ha tilgang på PC tilsier at man skal sette seg inn i bruk, virkemåte og vedlikehold. Ellers får du kjøpe konsoll med power-knapp og tut og kjør.

 

 

Påstander som dette er det som skremmer folk vekk fra pc. For majoriteten trenger man ikke nevneverdig mye kunnskap om bruk, virkemåte eller vedlikehold for å bruke pc. Hverken som arbeidsverktøy eller spillplattform.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte GTA 4 i sin tid. Jeg tipper jeg brukte over to timer på å installere det, mye pga. alle de ulike kontoene man måtte opprette. Og makan til kaos bare for å få lagret!

Spillet var dessuten litt kjedelig, så det var det når det gjelder GTA for min del. Jeg har tross alt rundet ALT av GTA til og med Vice City, så jeg er egentlig lei hele greia ...

Lenke til kommentar

 

 

Spillet blir vel aktivert i Social Club ja.

Noe sier meg at du gjør noe feil.

Hm, ja det er jo tydligvis noe feil en plass.

Men om jeg har gjort noe feil, det var da merkelig, eneste jeg har gjort er; kjøpt spillet, lastet det ned, installert det og trykt på play knappen. Der stopper det opp med at social club vinduet står og loader. Har lest om brukernavn feilen som var, men jeg har ikke noe slags rare bokstaver i navnet mitt som tilsier at det skal være problemet.

Det er vel mer hva du ikke har gjort som feks å ha en PC med et vedlikeholdt system og grunnleggende ferdigheter vedrørende bruk av PC:P Å ha tilgang på PC tilsier at man skal sette seg inn i bruk, virkemåte og vedlikehold. Ellers får du kjøpe konsoll med power-knapp og tut og kjør.
Nå har jeg ganske god peiling på pcen's virkemåte uten å si noe mer om det. Men jeg er så irritert på at jeg ikke kommer i det hele tatt inn på spillet før jeg har prøvd det.

 

Men ser at en del her kjører gta v knirkefritt å det er jo bra for de, men hvis du søker på nettet så er det MANGE som sliter med akkurat det samme som meg og andre bugs som er på spillet.

Her f.eks er en del av bugsn

 

http://www.gameskinny.com/0l8rw/how-to-fix-common-issues-errors-and-bugs-in-gta-5-pc-start-crash-fix-social-club-installer-error-codes-etc

 

Men når jeg er på pcen igjen skal jeg prøve en del ting som omfatter mitt problem som jeg ikke har prøvd ut.

 

Men problemet mitt er ikke brukerkontoen som noen nevner her, for den feilen er helt utelukket etter å drevet å lest litt om den.

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Prøvd å kjøre som administrator?

Lenke til kommentar

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

Prøvd å kjøre som administrator?

Jepp, funket ikke.

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

Prøvd å kjøre som administrator?
Jepp, funket ikke.

Jeg misstenker FW / antivirus er problemet da Social Club Launcher ikke starter og den håndterer innlogging mot Social Club plattformen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

Prøvd å kjøre som administrator?
Jepp, funket ikke.

Jeg misstenker FW / antivirus er problemet da Social Club Launcher ikke starter og den håndterer innlogging mot Social Club plattformen.

Jeg har prøvd å deaktivert brannmuren, det var det jeg å tenkte igår når jeg ikke kom meg inn, men det fungerte altså ikke. Jeg har derimot ikke prøvd å deaktivert antivirus da, så skal prøve det senere. Men tror problemet ligger i at autologin ikke fungerer slik som den skal som er beskrevet på en annen nettside med tips som jeg lenket tidligere i tråden.

 

Det er så mange forskjellige løsninger til dette problemet har jeg sett rundt omkring på forum så det er jo litt vanskelig å si nøyaktig hva det er som forårsaker dette.

Men men, får bare teste litt senere nå.

Lenke til kommentar

 

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

Prøvd å kjøre som administrator?
Jepp, funket ikke.

Jeg misstenker FW / antivirus er problemet da Social Club Launcher ikke starter og den håndterer innlogging mot Social Club plattformen.

Trend Micro slettet 3 av GTA V-filene mine etter installasjon fra disk, kan være lurt å sjekke om noen filer har blitt fjernet nylig av antivirusprogrammet ditt :)

 

PS: Malwarebytes Pro slettet ikke filene, men ville ha sjekket likevell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...