Gå til innhold

Grand Theft Auto V-lanseringen skapte kaos i piratmiljøet


Anbefalte innlegg

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

 

 

Ja huff, spilte hadde en ytelse og utnyttelse av HW ifra dag en som ikke finnes fra før i spillverdenen. Spillet har fungert helt utmerket for min del, og faktisk de aller fleste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må vel også den "legale" cracken kjøres som exception i antivirusprogrammet..

 

Det er vel neppe dedikerte pirater som går på denne "fella", men snarere den stereotypiske, mediaskapte piraten, rettere sagt helt vanlige folk.

 

Hobbymekanikere er ikke automatisk ingeniører, gi næringa litt respekt.

"Helt vanlige folk gikk mann av huse for gta5 crack"

 

..uten at jeg har dekning for å mene noe om det her altså..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

 

 

Ja huff, spilte hadde en ytelse og utnyttelse av HW ifra dag en som ikke finnes fra før i spillverdenen. Spillet har fungert helt utmerket for min del, og faktisk de aller fleste.

 

 

Jasså? En ytelse som man ikke finnes fra før i spillverdenen? Vennligst spesifiser. De fleste spill fungerer "utmerket" for de fleste. Hvordan er denne utgivelsen bedre enn en annen storutgivelse?

 

AtW

Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Hvordan kan du vite hvor mange bugs det er før du i det hele tatt har fått deg inn i spillet? ;) Jeg personlig har ikke hatt noen problemer, men noen av knappene til social club launcher tingen gjemte seg bak en melding fra steam overlayen...

Lenke til kommentar

 

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

 

 

Ja huff, spilte hadde en ytelse og utnyttelse av HW ifra dag en som ikke finnes fra før i spillverdenen. Spillet har fungert helt utmerket for min del, og faktisk de aller fleste.

 

 

Jasså? En ytelse som man ikke finnes fra før i spillverdenen? Vennligst spesifiser. De fleste spill fungerer "utmerket" for de fleste. Hvordan er denne utgivelsen bedre enn en annen storutgivelse?

 

AtW

 

Spillet utnytter fullt ut min i7 3930k på alle kjerner, og begge skjermkortene mine. Ingen andre spill har faktisk klart å utnytte alle 6 kjernene 100% før, så ja dette er ett spill som er optimalisert bedre enn så og si alle andre spill som finnes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At et spill er CPU-begrenset er da ikke det samme som at det er veldig godt optimalisert? Spesielt ikke når du har to skjermkort.

 

AtW

De aller fleste spill blir begrenset av CPUen, og spesielt dårlig/ingen utnyttelse av flere kjerner.

 

Men hvis du vet så mye bedre, kan ikke du vise til ett spill som er bedre optimalisert for pc enn GTA V? =)

Kom med beviser, ikke bare synsing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sammenlignet med de fleste spill jeg har spilt i nyere tid er det åpenbart at GTA V er godt optimalisert. Få spill klarer å kunne levere tilsvarende grafikk med så god flyt.

 

Det er et stykke fra "godt optimalisert" til "en ytelse man ikke har sett før i spillverdenen".

 

AtW

 

 

Ikke nødvendigvis. Begge deler kan være sant på en og samme tid. Jeg skal ikke påstå at GTA V yter bedre enn noe annet spill. Samtidig ville det ikke overraske meg.

 

Ikke at jeg forstår poenget med å henge seg opp i sånn uttalelse, men jeg antar man ikke runder 50k innlegg ved å overse noe sånt... :)

Lenke til kommentar

 

 

Sammenlignet med de fleste spill jeg har spilt i nyere tid er det åpenbart at GTA V er godt optimalisert. Få spill klarer å kunne levere tilsvarende grafikk med så god flyt.

 

Det er et stykke fra "godt optimalisert" til "en ytelse man ikke har sett før i spillverdenen".

 

AtW

 

 

Ikke nødvendigvis. Begge deler kan være sant på en og samme tid. Jeg skal ikke påstå at GTA V yter bedre enn noe annet spill. Samtidig ville det ikke overraske meg.

 

Ikke at jeg forstår poenget med å henge seg opp i sånn uttalelse, men jeg antar man ikke runder 50k innlegg ved å overse noe sånt... :)

 

 

Akkurat som både "vedkommende var god i fysikk" og "vedkommende er verdens beste fysiker" kan være sant på samme tid, de to påstandene er allikevel et stykke fra hverandre.

 

Poenget med å "henge seg opp i", så sterke påstander er at jeg synes folk skal tenke seg om før de kommer med slikt "ut av det blå", man får en bedre diskusjon om folk ikke overdriver og finner på ting. Ellers burde du jo forstå litt av poenget, siden du selv valgte å bli med på den delen av diskusjonen.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

At et spill er CPU-begrenset er da ikke det samme som at det er veldig godt optimalisert? Spesielt ikke når du har to skjermkort.

 

AtW

De aller fleste spill blir begrenset av CPUen, og spesielt dårlig/ingen utnyttelse av flere kjerner.

 

Men hvis du vet så mye bedre, kan ikke du vise til ett spill som er bedre optimalisert for pc enn GTA V? =)

Kom med beviser, ikke bare synsing.

 

 

Nå er jo bevisbyrden din med en slik påstand så følg gjerne opp ditt eget utsagn, kom med beviser, ikke bare synsing, jeg har ikke påstått noe som helst, men det har du.

 

Men la meg se hva jeg finner, hva legger du i "bedre optimalisert", hva må til for at det er bedre optimalisert?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Spillet blir vel aktivert i Social Club ja.

Noe sier meg at du gjør noe feil.

 

Hm, ja det er jo tydligvis noe feil en plass.

Men om jeg har gjort noe feil, det var da merkelig, eneste jeg har gjort er; kjøpt spillet, lastet det ned, installert det og trykt på play knappen. Der stopper det opp med at social club vinduet står og loader. Har lest om brukernavn feilen som var, men jeg har ikke noe slags rare bokstaver i navnet mitt som tilsier at det skal være problemet.

Det er vel mer hva du ikke har gjort som feks å ha en PC med et vedlikeholdt system og grunnleggende ferdigheter vedrørende bruk av PC:P Å ha tilgang på PC tilsier at man skal sette seg inn i bruk, virkemåte og vedlikehold. Ellers får du kjøpe konsoll med power-knapp og tut og kjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

Hvordan kan du vite hvor mange bugs det er før du i det hele tatt har fått deg inn i spillet? ;) Jeg personlig har ikke hatt noen problemer, men noen av knappene til social club launcher tingen gjemte seg bak en melding fra steam overlayen...

 

Hadde akkurat det samme problemet, om jeg skal kalle det et problem. Stusset litt over dette, og kan godt hende at det er akkurat dette Vivaster opplever.

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

Er jeg virkelig den eneste som ikke har hatt noen problemer? Ingen av kompisene mine har heller hatt problemer med spillet siden det kom ut.

 

Tror at mye er blåst opp fordi folk er sutrete og sure fordi spillet ikke kom før det gjorde. Noen problemer er jo selvsagt forventet, det var jo nesten 400k som prøvde og spille det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner godt at folk vil laste det ned pirat, orginal versjonen fungerer jo ikke for f**n. Social club loading screenen loader jo i evig tid. Har prøvd all slags mulig fix uten hell. Har jeg vist dette har jeg aldri kjøpt det, istede så har jeg bare lastet ned piratversjonen hvis den finnes ut nå. Makan for et spill som er så mye bugs i før man i det hele tatt får startet spillet.

 

Ja, man ser jo tydelig at denne utsettingen for "polering" var verd det. Kanskje folk snart innser at spillet ble utsatt av andre grunner?

 

AtW

Er jeg virkelig den eneste som ikke har hatt noen problemer? Ingen av kompisene mine har heller hatt problemer med spillet siden det kom ut.

 

Tror at mye er blåst opp fordi folk er sutrete og sure fordi spillet ikke kom før det gjorde. Noen problemer er jo selvsagt forventet, det var jo nesten 400k som prøvde og spille det.

 

 

Har det noensinne vært gitt ut spill som ikke har fungert for noen på release i denne klassen spill? Selvfølgelig vil spillet fungere for mange, og uansett hvor problematisk en lansering er er det alltid noen som kommer med "jeg har ikke hatt noen problemer, dette er sutring"

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Problemet førstemann beskriver virker som ett problem de anerkjente ifra første dag, og som det finnes en utrolig enkel fix for. Første treff på Google burde ha fikset det...

 

Å spille under en annen bruker er ikke en "utrolig enkel fiks", det er ganske tungvindt.

 

AtW

 

Synes du?

Det er veldig lett å switche konto i Windows synes jeg.

Men det er uansett rettet opp nå, kom et patch etter et par dager.

 

Ellers må jeg virkelig si at Rockstar har gjort en veldig god jobb med PC-versjonen av GTA5, spesielt på grafikk-siden. Spillet ser bra ut og yter bra på ikke alt for high-end utstyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...