Gå til innhold

Dell U2715H for gaming


jossy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri tatt i CS og misliker generelt FPS-spill, men til alt annet fungerer forrige generasjon (U2711) helt utmerket hos meg.  "Av og til hender det at jeg tar noen slag med Starcraft eller CS" gir ikke inntrykk av at du er en dedikert gamer og om det er tilfelle tipper jeg at U2715H vil falle svært godt i smak.

 

For ikke å snakke om at 1080p er ren tortur om man allerede har brukt 1440p en stund.

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

Ser at forumet har blitt litt stackoverflow-ish, er det lov å svare egen tråd som i et normalt forum her fortsatt? Må jeg godta et svar?

 

Ja det var det jeg mente, jeg gamer ikke så mye, for det meste vil skjermen være koblet til en Linux- eller Mac-maskin for jobbing.

 

Men det er viktig at skjermen ikke er ubrukelig. Jeg spilte jo CS på de første LCD-skjermene som var 19" og hadde 12ms for 6 000 kr (som var gigasvært og kjapt den gang). Men det prosjektet ga jeg opp og gikk tilbake til min gamle 17" rør-skjerm eller hva det heter ;) Vil ikke ende opp med å gå tilbake til 24" min jeg kjøpte for gaming når jeg var student. 

Endret av jossy
Lenke til kommentar

Det beste er nok 5 MS eller lavere, og aller helst 120 hz men å sammenligne med 12 ms går vel ikke da det er ennå dårlige.

 

Så jeg vil råde deg å prøve i butikk eller ligdene. Som regel pleier 5 MS skjermene være ok å spille på særlig på konsoll men ikke når man er god gamer eller kresen.

Lenke til kommentar

Her får du mange svar fra folk med dedikerte spillskjermer. De synes jeg for å være helt ærlig at du bare kan ignorere. Jada, det er fint og flott med en lynrask skjerm til raske spill, men det er på ingen måte nødvendig. Jeg har to 27" 1440p-skjermer selv. En Asus PLS (tilsvarende IPS altså) og en lynrask Rog Swift. Sistnevnte er bedre i raske spill, førstnevnte er å foretrekke i roligere spill (bedre bilde). Men viktigst: Begge duger helt fint til alle spill.

 

Nå kjenner jeg ikke så godt til Dell U2715H, men kan ikke se noe i spesifikasjonene som skulle tilsi at du ikke kan ha det moro med den i spill også.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...