Gå til innhold

I en galakse langt, langt borte


Anbefalte innlegg

 

 

 

Er gira på spillet, men ble ikke så veldig imponert av grafikken. Eller, det meste ser veldig bra ut, men ansiktsmodellene var så rare at jeg ble helt satt ut.

Gleder meg til å se gameplay.

Seriøst? Hvordan er det overhodet mulig?

For et velartikulert, gjennomtenkt spørsmål...?! Les hva jeg skriver kanskje? Ansiktene ser helt forferdelig ut, ikke bare menneskene men også de andre rasene man ser. Som jeg sier er grafikken ellers bra, men ansiktene var så dårlige at det tok alt fokus.

 

Jeg har ikke et problem med å lese hva du skriver, jeg har et problem med å forstå hvordan du kan mene det. Ser ingenting med ansiktene som er forferdelig. 

 

Skoa var vel enda værre enn ansiktene? Skjønner ikke hvordan de kan gi ut et spill med FEIL sko!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hadde vært morsomt om EA hadde brukt denne motoren (Frostbite?) på alle sine spill, gjerne FIFA også. De bruker den jo til det neste golf-spillet og det ser jo fantastisk ut.

 

De gjør vel stort sett, akkurat det. Need for Speed - Dragon Age - Battlefield - Hardline - Star Wars Battlefront. Når det gjelder prestasjonen de gjorde med SWTOR, så er den lang bedre enn hva Elder Scolls Online gjorde med samme motoren (Hero Engine). 

 

 

Rett å slett BF med Star Wars skin!

 

 

 

"Spillet kommer først og fremst ikke til å inneholde en egen enspillerdel, men vil i stedet fokusere på digre basketak mellom opptil 40 spillere på tvers av en rekke kjente steder fra Star Wars-universet."

 

Da kan de vel like gjerne endre navn til Star Wars: Battlefield, eller Battlefield: Star Wars.

 

 

Du er vel en av de som også mener at Hardline er en BF4 mod?

 

Hardline er en mod, mer enn det er et eget spill.

Lenke til kommentar

Fikk kun spilt de 2-3 første oppdragene både på PC og PS4 pga. den lagrings buggen som gjorde at progresjon forsvant. Men det var passe generisk og kjipt så ikke faen om jeg orket å prøve på ny. Tror ikke jeg gikk glipp av stort basert på kjente sin tilbakemeldig da.
 

Lenke til kommentar

synes at folk er veldig pessimistiske, bare fordi Ubisoft lyver så må vel ikke alle gjøre det?

 

Jeg gleder meg til å se hvordan det blir, for jeg har troa på Frostbite. Tror en ren reskin fra BF ville vært tøft, tviler på at det blir saken. Alt kommer an på øyet som ser, folk vil vel si at siden det er skyting og flyving så er det BF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...