Gå til innhold

I en galakse langt, langt borte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men dem skal ha kudos for å lage en kul trailer da. Men for min del som spill interisert så har denne traileren 0 verdi. Den viser ikke noe gameplay overhode. Og det at traileren kjører på spill motoren betyr på ingen måte at det er slik spillet blir seendes ut.

 

Vi har vel alle Ubisoft friskt i minne...? Killzone 2....osv.

 

Så dette hype toget hopper jeg ikke på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Spillet kommer først og fremst ikke til å inneholde en egen enspillerdel, men vil i stedet fokusere på digre basketak mellom opptil 40 spillere på tvers av en rekke kjente steder fra Star Wars-universet."

 

Da kan de vel like gjerne endre navn til Star Wars: Battlefield, eller Battlefield: Star Wars.

 

Jeg er ikke lysten på "nok en mod" av Battlefield 4, slik som Battlefield Hardline i mine øyne ble. Frykter at dette spillet går i samme fella, men håper jeg tar grådig feil og det blir det beste SW spillet på mange år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mesteparten av gameplay og sånt sparer de vel til E3. Noe som gjør traileren ganske "meh". En tilfeldig slosskamp i skogen som ikke har noe med gameplay å gjøre hjelper ikke meg noe spesielt iallfall. Ev. er det bare at den ble litt underwhelming etter Star Wars VII teaseren i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ingen campaign? Savner et nytt Star Wars spill med campaign. Både Star Wars 1313 og spillet hvor du spillte som Darth Maul ble kansellert, også kommer det frem at Battlefront 3 ikke får noen campaign GRRR. Ja ja godt jeg har KOTOR, Force Unleashed og SWTOR :) Battlefront 3 kan heldigvis uansett bli awesome :) Får bare vente å se.

Endret av Jedi Jordal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært morsomt om EA hadde brukt denne motoren (Frostbite?) på alle sine spill, gjerne FIFA også. De bruker den jo til det neste golf-spillet og det ser jo fantastisk ut.

 

De gjør vel stort sett, akkurat det. Need for Speed - Dragon Age - Battlefield - Hardline - Star Wars Battlefront. Når det gjelder prestasjonen de gjorde med SWTOR, så er den lang bedre enn hva Elder Scolls Online gjorde med samme motoren (Hero Engine). 

 

 

Rett å slett BF med Star Wars skin!

 

 

 

"Spillet kommer først og fremst ikke til å inneholde en egen enspillerdel, men vil i stedet fokusere på digre basketak mellom opptil 40 spillere på tvers av en rekke kjente steder fra Star Wars-universet."

 

Da kan de vel like gjerne endre navn til Star Wars: Battlefield, eller Battlefield: Star Wars.

 

 

Du er vel en av de som også mener at Hardline er en BF4 mod?

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

http://uk.ign.com/articles/2015/04/17/weve-seen-7-minutes-of-star-wars-battlefront-gameplay

 

Anbefaler alle å lese denne artikkelen. For her beskriver Ign en 7 minutter demo av gameplay. Det første de beskriver er veldig likt det man ser i traileren, men de skriver også at demoen er akkurat det samme som i traileren, bare ingame. Kunne ønske de bare hadde vist det i steden.

 

Også vært å merke seg at spillet ikke har noen singel player del, samt at man ikke får space battles. Utviklerne påstår at de ikke klarte å se for seg hvordan det skulle være gøy... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...