Gå til innhold

Galaxy S6 slår iPhone 6 i holdbarhetstest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ligger på Finn nå. Kjøper heller en ny Nexus i morra og har den mens den første repareres. 

 

Android er et nydelig mobil-os (bedre enn iOs på flere måter enn det er verre), og S6 Edge er en nydelig telefon. Synd Samsung klarte å fucke så totalt opp. 

 

Jeg har hørt mange klage på Touchwiz, men antok at det meste kunne slås av. Dengang ei. 

Lenke til kommentar

Android er et nydelig mobil-os (bedre enn iOs på flere måter enn det er verre)...

 

Det kan jo godt hende det er, men det var for mange irriterende ting som hang og alt for ofte noe som ikke fungerte. Nå håper jeg jo at dette har blitt mye bedre enn det var, men det er veldig behagelig å ha noe som bare funker. Jeg er nemlig ikke lenger som interessert i å grave meg ned i detaljer for å finne ut HVORDAN ting funker, nå vil jeg bare at ting SKAL funke...:-)))

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Ren Android 5 er der. Touchwiz er uendelig langt unna.

Kan ikke si meg enig der altså. TouchWiz på s6 er rett og slett griselekker! Alt funker utrolig kjapt uten noen lagg. Og ville ikke valgt det bort framfor stock android.

 

Kitkat versjonen ville jeg glatt valgt bort touchwiz versjonen da den var stygg som fy. Men den nye er lekker og responsiv

Lenke til kommentar

Deg om det. At noen kan elske den låsskjermløsningen, jalla-søkefunksjonene som ikke kan fjernes, statusbaren eller det håpløse valgene om å erstatte nyttig google-funksjonalitet med dårligere Samsung-versjoner er meg en gåte. 

 

Men kjapt er det, det stemmer. Funker dårlig helt uten lagg og hakking ;)

 

Skjermen var forøvrig veldig god, men ikke merkbart bedre enn på Nexus 6. 

 

(Jeg kjører altså 5.1 til daglig og er tydeligvis bortskjemt)

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...