Gå til innhold

Star Wars: Battlefront kommer på Xbox One først


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er litt redd den fatale mangelen på Star Wars spill gjør at jeg kanskje har altfor høye forventninger altså. BF4 har vært en fantastisk online opplevelse totalt sett siden lanseringen, til trosss for periodesvis mye pikk og fanteri. 

 

Det er ikke hver dag det kommer ett nytt SW spill, og dette vet DICE. Så jeg håper de har lagt sjelen sin i dette slik de ville gi inntrykk av i etterkant av E3 i fjor.

Lenke til kommentar

Uten skikkelig singelplayer story så dropper jeg dette.

Battlefront har vel aldri hatt "skikkelig" enspiller ? Blir vel CPU-bots tenker jeg.

 

Uansett jeg er glad de går all-in når de først går for ett online basert Star Wars spill. Halvhjertet enspiller og venstrehånds arbeid fra BF greier jeg meg fint uten. Og det gir en viss trygghet at riktige ressurser er rettet mot primærfokuset til serien.

 

Og DICE trenger å bevise at de kan om de virkelig går inn for det.

Lenke til kommentar

 

Uten skikkelig singelplayer story så dropper jeg dette.

Battlefront har vel aldri hatt "skikkelig" enspiller ? Blir vel CPU-bots tenker jeg.

 

Uansett jeg er glad de går all-in når de først går for ett online basert Star Wars spill. Halvhjertet enspiller og venstrehånds arbeid fra BF greier jeg meg fint uten. Og det gir en viss trygghet at riktige ressurser er rettet mot primærfokuset til serien.

 

Og DICE trenger å bevise at de kan om de virkelig går inn for det.

 

Jeg hadde et håp om at det blei singelplayer campain, men hyggelig for star wars fans som liker multiplayer. :)

Lenke til kommentar

Traileren var som alle spilltrailere; flott, men intetsigende. Jeg tror spillet blir bra, Battlefront 2 har jeg ufattlig mange timer med. Jeg tenker ikke så veldig mye på hva de gjør med verken single-player eller online-delen sålenge "Galactic Conquest" er inkludert. Det var det desidert største tidssluket for meg. 

 

Dersom Conquest er med, så håper jeg at man kan spille det som single player, og at ikke hele spillet utelukkende er et online-spill. 

 

NVM; leste nettopp at Pressfire skriver at det ikke blir noen enspillerdel, utelukkende online. Da tar jeg det som en selvfølge at det blir null Galactic Conquest, utelukkende 40 stykker som løper rundt som hodeløse høns og skyter på alt som rører på seg uten noe mål og mening, hvor den eneste variasjonen ligger i hvilket kart du er på. 

 

Men for å kompensere for dem som liker å spille solo, "lager DICE spesifikke oppdrag, skreddersydd for en soloopplevelse sammen med en venn. Enten online eller på en delt skjerm." 

 

Så kompensasjonen til de som vil spille solo er at de må spille multipayer uansett. JEG HATER DETTE ONLINE-MASET! Jeg vil sette meg ned på en søndag i min egen stue og overta galaksen UTEN å måtte ha en stabil internettilkobling, UTEN å ikke ha noe annet mål enn å få en god killstreak, og UTEN å bli fortalt av en haug med 13-åringer hvor promiskuøs moren min er. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...