Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er forskjellen på et ONS og sex med en man er glad i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sex blir definitivt bedre med noen man kjenner enn på en normal one night stand.... men selv om man er glad i noen, er sjelden første gangen noen stor opplevelse.... etter å ha pult noen ganger derimot og man begynner å kjenne hverandre... ;-)

Så skill heller mellom første gangen og 6 gangen ;-)

Lenke til kommentar

Dette er veldig individuelt og det fins ingen fasit. 

Personlig mener jeg at man fint kan ha god sex med noen man har kjent i én dag, det handler om kommunikasjon og trygghet. Og man kan ha dårlig sex med noen man har vært sammen med i fem år. 

Også har man jo f.eks. sterkt religiøse. Jeg traff en fyr hin dagen som var kristen og jomfru (24 år), som mente at sex var noe hellig og at man mistet noe av sjelen sin osv om man hadde sex før ekteskap osv.

 

Så det er jo mange meninger der ute, man må egentlig bare finne ut av slikt selv. 

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle så har den beste sexen vært med en jeg knullet for ca en måned siden, men det er også en av få ganger der ONS har vært bra. Andre tilfeller har de vært helt ok eller dårlig. Har hatt 5 ONS, forøvrig. Når jeg har hatt sex flere ganger med samme jente så har det vært bedre enn de fleste ONS. Fordi det har vært følelser inne i bildet og man får mer og mer kjemi. Hun jeg knullet for ca en måned siden fant vi kjemien med en gang, men det er altså første gang det har skjedd med meg og ONS. 

 

Det er vel mer tilfeldig for min del, noen ganger er sexen bra med en gang, mens andre ganger så er den ordinær. Når det kommer til ONS altså.

Når det kommer til langvarig så har sexen blitt bedre og bedre for hvert knull, da pga kjemien. Er vel ingen fasit, men for min del har altså den beste sexen vært med en ONS, mens de fleste gangene jeg har hatt god sex har vært med de langvarige. 

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle så har den beste sexen vært med en jeg knullet for ca en måned siden, men det er også en av få ganger der ONS har vært bra. Andre tilfeller har de vært helt ok eller dårlig. Har hatt 5 ONS, forøvrig. Når jeg har hatt sex flere ganger med samme jente så har det vært bedre enn de fleste ONS. Fordi det har vært følelser inne i bildet og man får mer og mer kjemi. Hun jeg knullet for ca en måned siden fant vi kjemien med en gang, men det er altså første gang det har skjedd med meg og ONS. 

 

Det er vel mer tilfeldig for min del, noen ganger er sexen bra med en gang, mens andre ganger så er den ordinær. Når det kommer til ONS altså.

Når det kommer til langvarig så har sexen blitt bedre og bedre for hvert knull, da pga kjemien. Er vel ingen fasit, men for min del har altså den beste sexen vært med en ONS, mens de fleste gangene jeg har hatt god sex har vært med de langvarige. 

 

TS her. Skjønner skjønner..... men det jeg tenker er om jeg burde gå for sex tidlig med en jeg holder på med eller vente litt. Jeg har nemlig hørt mange si at sexen automatisk blir bedre på en måte om det er følelser inne i bildet. Grunnen til at jeg startet dette innlegget er fordi jeg bare har hatt ons eller kortvarig sex uten følelser (er jente), men ønsker gjerne å oppleve den første gangen en har sex med følelser. Bare lurte på om det er verdt å drøye litt

Endret av jodaneida
Lenke til kommentar

 

I mitt tilfelle så har den beste sexen vært med en jeg knullet for ca en måned siden, men det er også en av få ganger der ONS har vært bra. Andre tilfeller har de vært helt ok eller dårlig. Har hatt 5 ONS, forøvrig. Når jeg har hatt sex flere ganger med samme jente så har det vært bedre enn de fleste ONS. Fordi det har vært følelser inne i bildet og man får mer og mer kjemi. Hun jeg knullet for ca en måned siden fant vi kjemien med en gang, men det er altså første gang det har skjedd med meg og ONS. 

 

Det er vel mer tilfeldig for min del, noen ganger er sexen bra med en gang, mens andre ganger så er den ordinær. Når det kommer til ONS altså.

Når det kommer til langvarig så har sexen blitt bedre og bedre for hvert knull, da pga kjemien. Er vel ingen fasit, men for min del har altså den beste sexen vært med en ONS, mens de fleste gangene jeg har hatt god sex har vært med de langvarige. 

 

TS her. Skjønner skjønner..... men det jeg tenker er om jeg burde gå for sex tidlig med en jeg holder på med eller vente litt. Jeg har nemlig hørt mange si at sexen automatisk blir bedre på en måte om det er følelser inne i bildet. Grunnen til at jeg startet dette innlegget er fordi jeg bare har hatt ons eller kortvarig sex uten følelser (er jente), men ønsker gjerne å oppleve den første gangen en har sex med følelser. Bare lurte på om det er verdt å drøye litt

 

 

Ja, som oftest blir sexen bedre når det er følelser inne i bildet, er iallefall sånn for min del. Så, det er absolutt verdt å drøye det litt. Og klarer han ikke vente, så er han ikke noe for deg :)

Lenke til kommentar

For meg er sex med noen du er i ett forhold med det desidert beste. Ikke bare fordi man kjenner vedkommende og vet hva den andre liker, men rett og slett fordi det føles som det "betyr" mer når det er gjennsidige følelser inn i bildet. Nå sier jeg ikke at ONS er feil, det er så absolutt spennende og kan funke i blant, men det er rett og slett ikke noe for meg.

Lenke til kommentar

 

 

For meg har ikke følelser noe å si når det gjelder sex.

Det du beskriver kan være en medisinsk tilstand, eller en mangelfull psykisk utvikling, så ikke noe å være stolt over, da.

Haha! ? det er da ikke noe jeg er stolt over. jeg er nok PU jeg da, siden jeg ikke har noe bedre eller dårligere sex om det er følelser inni bildet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...