Emils. Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 City er helt katastrofale i alt de foretar seg. Kanskje på tide og slutte å overbetale middelmådigheter.
Espp Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 (endret) Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå.. Edit: de sitter på benken. Edit 2: Demichelis er ikke god nok, men resten er det. Endret 12. april 2015 av Espp
dysfunctional Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Begynner Mata å bli tynn i håret? Virker som han er litt tynn i bakhodet... Kan være pga. regnet også.
Emils. Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå.. Milner, Hart, Kompany og Demichielles
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå.. Milner, Hart, Kompany og Demichielles Demichielles kan diskuteres, men de andre er ikke middelmådige.
blured Skrevet 12. april 2015 Forfatter Skrevet 12. april 2015 Begynner Mata å bli tynn i håret? Virker som han er litt tynn i bakhodet... Kan være pga. regnet også. Ikke noe problem, Rooney tar bare et par telefoner, også er det problemet løst.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 (endret) Når konpany og Hart blir beskrevet som middelmådig så har ordet mistet sin mening. Endret 12. april 2015 av Slettet-D7I5Gr2
Espp Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå..Milner, Hart, Kompany og Demichielles - Hart er god nok - Kompany er overvurdert, men absolutt ingen middelmådighet. - Milner er en god potet. Anvendelig spiller som kan brukes når han trengs. Kan nok regnes som en middelmådighet Demichelis er det.
Jakobk Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Spillere som Milner er en undervurdert spillertype.
dysfunctional Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Regner det syre der borte eller? Nei, men når du ikke har en særlig frodig manke til å begynne med, er det lett at det ser tynt ut når håret er søkkvått.
Espp Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Regner det syre der borte eller? Nei, men når du ikke har en særlig frodig manke til å begynne med, er det lett at det ser tynt ut når håret er søkkvått. Det var en spøk.
TurtelWar Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Nå vil ikke jeg påstå at det er noen middelmådigheter på banen for City akkurat nå..Milner, Hart, Kompany og Demichielles Demichielles kan diskuteres, men de andre er ikke middelmådige. Milner er vell definisjonen på middelmådighet.Og det er strålende av Valencia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå