Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal vs Liverpool


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi hadde ingen spillere skadet nå etter at Debuchy og Arteta var tilbake. Samt Diaby og Wilshere. Så spiller vi en kamp og får to spillere skadet før det har gått 60 minutter :p

 

Er du overrasket?

 

Har holdt med Arsenal en stund. Er det noe jeg er overrasket over så er det at det bare er 2 skader så langt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Vi hadde ingen spillere skadet nå etter at Debuchy og Arteta var tilbake. Samt Diaby og Wilshere. Så spiller vi en kamp og får to spillere skadet før det har gått 60 minutter :p

 

Er du overrasket?

 

Har holdt med Arsenal en stund. Er det noe jeg er overrasket over så er det at det bare er 2 skader så langt..

 

 

Føles ikke riktig i Arsenal leiren å ikke ha noen skader vett.

Lenke til kommentar

Wenger kan brenne. 3-0 og ikke engang nå lar han Theo få en sjanse. FUCK OFF!

 

Er en måte å skaffe seg litt makt over Theo på. Han brukte posisjonen sin når han var en av våre viktigste spillere etter at RvP, Cesc, Nasri og Song forsvant til å skaffe seg en stor stor kontrakt. Nå så viser Wenger at vi ikke er avhengige av han på samme måte mens Theo drøyer kontraktsamtalene som han gjorde sist.

 

Enten så signerer han ny kontrakt eller så kan vi selge han for en god slump penger og erstatte han med en bedre spiller.

Lenke til kommentar

 

Wenger kan brenne. 3-0 og ikke engang nå lar han Theo få en sjanse. FUCK OFF!

 

Er en måte å skaffe seg litt makt over Theo på. Han brukte posisjonen sin når han var en av våre viktigste spillere etter at RvP, Cesc, Nasri og Song forsvant til å skaffe seg en stor stor kontrakt. Nå så viser Wenger at vi ikke er avhengige av han på samme måte mens Theo drøyer kontraktsamtalene som han gjorde sist.

 

Enten så signerer han ny kontrakt eller så kan vi selge han for en god slump penger og erstatte han med en bedre spiller.

 

 

Den kjøper jeg ikke. Med den tankegangen så håper Wenger at Walcott ikke signerer ny kontrakt, for du kan ikke drite i å gi han spilletid go forvente at han er good to go igjen neste sesong. Walcott har vært ute i over ett år. Han må spille fotball igjen. Sånn maktkampfaen har jeg ingenting til overs for.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...