Gå til innhold

Vannkjøling Gpu.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

woha, 20 grader forskjell. Nei det hadde vært skikkelig ille. XD

Hadde nok forventet meg maks 5-10 grader. :)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

woha, 20 grader forskjell. Nei det hadde vært skikkelig ille. XD

Hadde nok forventet meg maks 5-10 grader. :)

Så 980 korta i sli overklokket og overvoltet, som kommer før cpu skal ikke gjøre mer enn max 10¤ forskjell på cpu? konge. da kan jeg forsatt benche med 4.9Ghz :green:

Skrevet

Inline temperaturer hos meg er ca 37°C på kald side og 39°C på varm side under full last (AIDA64). Dette med ca. 29°C lufttemperatur målt ved inntaket til radiator. Om man har CPU først eller sist på loopen betyr max 1 grad spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker mer på forskjellen på temp på kun cpu før var det ca 55-ish under load, og når jeg setter i 2 ekstra skjermkort med i loopen, som er overklokket og overvoltet, kanskje 200-ish stk?

Så cpu vil merke en 10¤C forskjell på å ha gpuene med i loopen, framofor ikke?

Skrevet (endret)

Og mine helt jævelig paint skills. Om dere klarer å skjønne noe :p

ang terminal, bli inlet og outlet riktig?

post-319721-0-89282000-1427033669_thumb.png

EDIT: nederste buret skal jeg ha, men øverste samt 5.25 bay er blitt fjernet :)

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet (endret)

Det kan hende, men det er jo fortsatt "innafor". Men Maxwell-korta dine er veldig kalde faktisk, så kan hende det funker fin-fint. Du må nesten oppdatere når du får i gang systemet, er spent på tempen din. :)

EDIT: Som om du IKKE kommer til å oppdatere da, glemte meg litt bort her :p

Endret av bshagen
  • Liker 1
Skrevet

Seff, må jo oppdateres. Håper å få alt på plass før påske, synn jeg ikke kunne dra til TG, hadde vært morro.

Temp ja, er litt spent selv, du har jo noook av rads. Så får håpe en singel Xtx 360 skal holde :3

Skrevet (endret)

Jeg kom på noe, når har jeg jo valgt at inlet blir outlet på gpu blokkene ifølge tegningen litt over meg.. :wallbash::wallbash:

Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre det med slangene mine? :whistle:

Noen som har tips til hvordan i helv!¤#% jeg kan gjøre det i R5 kassa? :p

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

In/out er samme ulla på terminal. Eneste du må huske er at de ikke kan gå ut på samme side.

F.eks hvis du går inn på høyre side nede, må du gå ut på venstre side oppe hvis du bruker parallell terminal.

• Liker 1
Skrevet

Ahhhaaa!!! Men da er det jo riktig ifølge tegnigen min, 1+ to you both^^ Inlet på høyre side, på siden av terminalen, outlet på venstre side på topp. :D

Jeg som har ``stressa`` de den siste timen med planlegging, jaja. jeg er n00b :p:rofl:

Får modde hdd brønner for å få plass til pumpen men ellers er alt fint. Bestiller alle delene på Onsdag neste uke, forhåpentligvis får jeg de på fredag/lørdag. :D

Da gikk jeg for Bitspower virvler da jeg fikk en grei deal på de også. ble 1stk 90¤, 1stk 45¤ og 2stk 30¤, tror neppe jeg trenger noe mer. :)

Skrevet

Aaarghh!!!

Ingen hadde på lager, Di bestilte gladelig inn for meg, men fikk de først i uka etter påskeferien, mens Techbay hadde alt untatt 1 blokk og kunne skaffe til neste tirsdag.. 

Jeg liker både techbay og Di, ville dere gjort? Di ga en finere pris. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...