Gå til innhold

Vannkjøling Gpu.


Anbefalte innlegg

Heisann! Sitter og vurderer vannkjøling til korta mine dersom jeg får solgt mitt 780Ti på brukten :p

 

Har fra før 6x bitspower komp. nippler (1/2 ,3/4)

 

en EK Acteal/nickel sup. evo cpu blokk.

 

en XTX 360mm rad,

 

og en 140ml res/d5 pumpe combo.

 

Så dette er hva jeg har kommer frem til: post-319721-0-02208700-1426835238_thumb.png

 

Tenker dere på oppsettet? Alt skal kjøles ned med den ene XTX 360 radiatoren. D5 pumpa klarer sikkert fint når det er så mange blokker?

 

EDIT: Skal være 2 bitspower nippler, ikke 4 :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Techbay har som regel inne svivler. Har iallfall ikke ventet på akkurat det fra dem.

120-140mm vifteadaptere derimot. Grrr... :nei:

 

Og OT, men supersmart har jo VM i leveringstid. Godt jeg ikke MÅ ha det jeg venter på fra dem.

 

Hvis du vil ha et par sorte bitspower svivler av meg CT så kan jeg sikkert sende deg det. Har nok noen ekstra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Techbay har som regel inne svivler. Har iallfall ikke ventet på akkurat det fra dem.

120-140mm vifteadaptere derimot. Grrr... :nei:

 

Og OT, men supersmart har jo VM i leveringstid. Godt jeg ikke MÅ ha det jeg venter på fra dem.

 

Hvis du vil ha et par sorte bitspower svivler av meg CT så kan jeg sikkert sende deg det. Har nok noen ekstra.

Sendte deg PM :=)

 

Hvorfor kjøper du ikke Bitspower vinkler også, blir alt likt. Vær obs på at det ofte er en del leveringstid på slike deler, 3-4 uker er slett ikke uvanlig.

Fordi, jeg prøver å holde kostnaden nede, er tenåring :) Så lang tid ja, Techbay har vært gode for meg ihvertfall. skal skikke på Techbay også, kanskje de sparer meg noen krone :)

 

Personlig synes jeg det motsatte, og de sprekker alt for ofte opp. Måtte det være raske temp forandringer eller overstramming.

 

Men har man nå først farget væske, ja så kanskje det har noe for seg.

Jeg er enig, har sett flere blokker som har sprekt. Jeg liker også Acteal i et bygg som skal være litt mørk gårtt/svart rød. Det er ihvertfall planen :)

Lenke til kommentar

Et spm, fra før har jeg en D5 pumpe kombo med en EK 140mm res.

 

Kan jeg stenge inlet porten på siden og bruke en på toppen? og deretter outlet som vanlig på siden, vil bli et mye finere resulat. eneste er nytt res top, en med flere porter?

 

slik som dette: post-319721-0-43531200-1426959668_thumb.png

 

Beklager, lagde denne er på 30sek :p bare for å illustrere.

Også, ek sin blood red premix greie, er den så sykt jævelig? eller godkjent? :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Skal gå det men ville nok hatt et såkalt dykkrør på innfylllingen, slik at du leder væsken nærmest mulig pumpen. Det er ikke optimal konfig for pumpa, men det funker.

Kan du hjelpe meg og finne på Techbay.. Finner ikke, har letet i 10 min nå :p

 

Men om det vil bli høyere temp osv, så tar jeg en planlagt 90¤ fra outlet, mulig det går fint da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...