Gå til innhold

TEK STORY: Slik fikk vi 3 timer ekstra batteritid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg trodde abonnenter slapp reklame.

Den er godt merket tek story da

http://www.tek.no/artikler/derfor-starter-vi-et-eget-reklamebyra/167636

 

Smart da, betale for å slippe reklame, som bedrifter igjen betaler for at vi skal bli vist den.

 

Reklame er fint, så får man utvidet sin kunnskap.

Forkle reklame slik at man kan få betalt fra folk som betaler for å slippe reklame og få betalt for reklame. Er det mulig at markedskrefter bare for en gang skyld ikke skal rævpule kunder?

Lenke til kommentar

Trodde vi skulle slippe annen reklame på tek jeg da, men der tok jeg feil, det var en liten nedtur :(

 

Min drøm er at vi en dag kun har nyttig reklame som dette, men det krever en stor omstilling hos annonsørene, som ennå insisterer på å sette det meste av pengene sine på tradisjonell reklame. Enkelte amerikanske nettsteder har klart spranget, og lever nå nesten utelukkende av innholdsmarkedsføring, f.eks Buzzfeed og Quartz.

Lenke til kommentar

Jeg tror også at man må tenke litt i andre baner når det gjelder markedsføring og kildene man leverer.

Å jobbe med renomé (digger det ordet) er så utrolig viktig for store selskap at de burde faktisk få ut fingeren og sørge for at de passer på kundene sine.

 

Et godt eksempel er flere nettbutikker som faktisk driver med ufin kundeservice , nå skal jeg ikke nevne noen konkrete , men flere nye aktører er villige til å bruke mange ekstreme middler for å komme frampå , noe som ikke er bra for kundene i det hele tatt da det kan være med på å skjule feks en elendig returservice , reklamasjons problemer osv. Har sett noen eksempler på dette hvor tilbakemeldinger fra kundene med karakter har blitt fjernet helt uten grunn...

 

Personlig for at slike artikler skal være spennende må de først å fremst ha noen egenskaper for meg :

 

*Ha en nytteverdi.

*Opplyse om noe jeg kanskje ikke er klar over eller underbygge noe jeg er kjent med.

*Være underholdende til en viss grad.

 

Informative videosnuter er også noe som jeg liker å se på , men det må ikke være "påbudt" å se disse og det bør la seg gjøre å lese artikkelen uten å se disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...