Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex med fremmede.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvordan dere greier å hooke så ofte, tar dere hva som helst liksom?

tar langt ifra hva som helst, 7/10 ganger er det jeg som blir sjekka opp. men har gått på noen smell, men ikke sånn at jeg har kommet hjem og vært flau over det, sånn ille har det aldri vært. Hehe

 

3-4 nye jenter i måneden må da være ganske langt over snittet

Det jeg trodde å, vet ikke om de over kødda, men er ikke sånn at det er 4 nye jenter hver måned.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Fatter ikke hvordan dere greier å hooke så ofte, tar dere hva som helst liksom?

tar langt ifra hva som helst, 7/10 ganger er det jeg som blir sjekka opp. men har gått på noen smell, men ikke sånn at jeg har kommet hjem og vært flau over det, sånn ille har det aldri vært. Hehe

 

 

Regner med at du har bra looks da? :p

Lenke til kommentar

Mye i forhold til hva? Risiko for kjønnssykdom? Fins ingen fasit på hva som er et riktig antall seksualpartnere /hyppighet av sex.

I forhold til gjennomsnittet er det ekstremt mye med 40 nye partnere hvert år. Det blir 400 på 10 år (i tilfelle noen synes det er vanskelig å regne ut).

 

Det er noen som holder på sånn, så det er ikke det at jeg ikke tror på det.

Endret av Philber Desanex
Lenke til kommentar

 

 

 

Fatter ikke hvordan dere greier å hooke så ofte, tar dere hva som helst liksom?

tar langt ifra hva som helst, 7/10 ganger er det jeg som blir sjekka opp. men har gått på noen smell, men ikke sånn at jeg har kommet hjem og vært flau over det, sånn ille har det aldri vært. Hehe

 

Regner med at du har bra looks da? :p

hehe, personlig syns jeg at jeg ligger på gjennomsnitte :p

 

Hvorfor er det overhodet relevant hva andre synes om antallet sexpartnere du har?

Var da ikke det jeg spurte om..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...