Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Blackburn Rovers (FA-cup)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Lykkes markovic med noen innlegg ever?

Han har ofte for lav kvalitet på innleggene sine. Når det er sagt så er det veldig mange i engelsk fotball som har overraskende lav kvalitet på innlegg.

Ingen stig inge bjørnebye nei.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare hos meg Sumo er total fucked up? Hver gang jeg prøvde å refreshe siden så spilte kampen av i noen sekunder før jeg fikk opp et vindu i videoen som sa "Du har nettopp sett..."

Nå vil den ikke spille av engang. Den er bare fryst på 42:05 og videospilleren er på 00:00/00:00......

e: ikke meg ihvertfall. Prøvde å refreshe siden og fikk beskjed om at "noe mangler". Gikk til forsiden og trykket på knappen, ble omdirigert til TV 2 Sport Premium live-siden.

Endret av Mr. President™
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvordan er ikke det gult kort?

Skrevet (endret)

Bare hos meg Sumo er total fucked up? Hver gang jeg prøvde å refreshe siden så spilte kampen av i noen sekunder før jeg fikk opp et vindu i videoen som sa "Du har nettopp sett..."

Nå vil den ikke spille av engang. Den er bare fryst på 42:05 og videospilleren er på 00:00/00:00......

e: ikke meg ihvertfall. Prøvde å refreshe siden og fikk beskjed om at "noe mangler". Gikk til forsiden og trykket på knappen, ble omdirigert til TV 2 Sport Premium live-siden.

Var sånn hos meg også. Løste det på samme måte som deg.

Gestede har tramp stamp...

Endret av oOF
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det går alt for lenge mellom de store prestasjonene til Markovic.

Ja, blir ofte førstemann ut. Irriterende når man vet han har det i seg. Finner ofte rom og er stadig trussel. Flink til å skaffe cornere da. Bare noe som mangler på sluttproduktet.

Kjipt ibe ble skadet.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vil se Moreno og balotelli. Ikke Lambert eller borini.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Herregud

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fint av Sturrdige.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dra opp kort på slike taklinger!

Ta av markovic pga for mange balltap og dårlig sluttprodukt

Skrevet

Nå sa de nettopp å en stream at Skrtel var klar for å spille selv, men lege ikke gav han lov, for han hadde vært bevisstløs en liten stund.

"Idiotisk regel" ifølge Skrtel selv.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kan derimot klage på dømmingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...