Gå til innhold

Ski-VM 2015, Falun

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løypene er lenger enn sist WC-renn i Falun. Regner med det var det du mente, Benbjo..

Ja, de nevnte kanskje det. Kommentatorene snakket i hvert fall om dårlig tid.

Skrevet (endret)

Utklassa? Hva i alle dager er vitsen med å stresse inn til en 1,plass i kvartfinale der dem to beste går videre unansett?

Endret av Gurglemuffin
Skrevet

Hvor sleit hu?

Ble jo utklasset av svensken

Ikke enig. Hun safet inn med full kontroll. Sparte krefter. Se i svingen før mål. Presser ikke svensken litt engang for å komme fremst. Hvorfor skal hun gjøre alt hun kan for å presse farten opp når hu har los på direkte kvalifisering?

Marit såg bra ut!

Skrevet

Løypene er lenger enn sist WC-renn i Falun. Regner med det var det du mente, Benbjo..

Ja, de nevnte kanskje det. Kommentatorene snakket i hvert fall om dårlig tid.

Ja, på de to som kom på tredje og fjerde.

Ingvild sin tid er hvertfall ikke spesielt dårlig i dag.

Skrevet

Falk ute grunnet to gule gitt.

De sa i stad at man dro med seg gule kort gjennom hele VM. Vil anta det betyr at gule kort her også gjelder i lagsprint, da? Er Falk da også disket fra lagsprint (dersom det var planen til svenskene å la ho gå den)?

Skrevet (endret)

Tviler. Hun er vel disket her, kan jo ikke ryke ut av hele mesterskapet på to gule?

Men hvis hun ikke hade fått to, kun et, så hadde et til på lagsprinten disket hun vil eg tro.

Endret av Jotun
Skrevet

Hva var katastrofalt med majken sitt løp da Benbjo?

Siter meg gjerne hvor jeg har sagt at noen har gått katastrofalt?

Har eg påstått at du har sagt noe? Eg bare antok det kom noe, og var nysgjerrig på hva kun du såg den gangen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...