Gå til innhold

Astrid98123

Anbefalte innlegg

Hei! vi er to jenter som går på VG1 på internatskole (her er det russekrig hele året) og liker å tulle litt med russen innimellom. Vi har nå kommet på ein genial ide men lurer på om det er lovlig og om det kan vere farlig. Vi tenkte å bake ei kake og blande inn litt avføringsmiddel i kaka. Vi har tenkt å kjøpe denne: Toilax Enterotabletter 5mg 25stk på apoteket. Kan det være farlig eller går det fint som ein liten prank! hihi :)

hilsen to galne 1 klassingar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser for meg følgende scenario hvis dere gjennomfører «spøken»:

 

- Dere baker nevnte kake med avføringsmiddel, og gir den til russen.

- Stakkarene som spiser kaken blir dårlige og ser ikke humoren, og klager til rektor/leder for skolen.

- Noen tipser Dagbladet som slår det stort opp.

- Offentlige debatter rundt russetiden blir avholdt, og spøken deres bruker som argument for å forby russetiden.

- Dere blir anmeldt til politiet for brudd på straffelovens § 228.

- Dere blir utvist fra skolen og blir bøtelagt.

 

Så, nei, ikke gjør det. Finn på noe som faktisk er morsomt. ;)

 

Det har dessuten blitt gjort før: http://www.firda.no/nyhende/article3570446.ece

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser for meg følgende scenario hvis dere gjennomfører «spøken»:

 

- Dere baker nevnte kake med avføringsmiddel, og gir den til russen.

- Stakkarene som spiser kaken blir dårlige og ser ikke humoren, og klager til rektor/leder for skolen.

- Noen tipser Dagbladet som slår det stort opp.

- Offentlige debatter rundt russetiden blir avholdt, og spøken deres bruker som argument for å forby russetiden.

- Dere blir anmeldt til politiet for brudd på straffelovens § 228.

- Dere blir utvist fra skolen og blir bøtelagt.

 

Så, nei, ikke gjør det. Finn på noe som faktisk er morsomt. ;)

 

Det har dessuten blitt gjort før: http://www.firda.no/nyhende/article3570446.ece

ja det høres litt dumt ut! men hadde vert sykt morsomt! vi får tenke litt på om vi synest det er vert det. har du forslag til andre pranks vi kan gjøre mot russen? trenger krative ideer :D

Lenke til kommentar

Gikk på internatskole selv, og kjenner til den evigvarende krigen mellom 1. og russen. Da vi var russ var det noen på trinnet som hadde avføringsmiddel i ett-eller-annet som de ga første klasse. Skoleledelsen fant det ut før de drakk det, og det var særdeles lite populært. Finn på noe anna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...