Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt opp til deg å drøfte, men synes det virker åpenbart at hun bruker deg som holdeplass til en ny og spennende buss kommer. Kommunikasjonen deres virker heller ikke noe bra. Og den er faktisk særs viktig når det nettopp er "nedoverbakke"

 

Mitt tips: Gjør det slutt med dama, og bruk muligheten til å bli flinkere til å komme deg ut å gjøre ting!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du er på gress så lenge du vil det selv. Hva med å finne seg noe nytt?

 

Det virker som om forholdet ikke er noe å bygge videre på, og det er en fare for at du vil bli holdt for "narr".

 

Signalene som hun sender ut er litt tvetydige i din disfavør etter min mening.

Lenke til kommentar

Trur jeg satser på å gå for en pause først. men hvordan ville dere gjort det? altså hvordan si det til henne?

 

Siden det var hun som slo opp med deg, behøver du ikke forklare noe.

Hvis du ikke takler å miste henne helt med en gang, blir du nødt til å godta situasjonen til du skaffer en annen kjæreste/venn. Hva med en aktivitet eller hobby?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Ta et godt grep rundt ballene dine og kjenn etter. Jeg merker jeg blir smått frustrert over å se slike tråder, der gutter og "menn" tolererer all slags oppførsel fra sin "bedre" halvdel på grunn av vår indre frykt for å være alene og pga. godteposen hun har mellom bena. Svaret på dette spørsmålet vet du utmerket godt selv, men jeg er usikker på om du opprettet tråden for å lese det du vil lese fremfor hva du trenger å lese. Hun har oppført seg som et forbanna ludder. Og den forklaringen om at det aldri har skjedd noe er bare sprøyt. Her har det skjedd spruting, knulling og alt annet du kan tenke deg bak din rygg. Kom deg vekk, og aldri snakk med henne igjen.

Endret av Doggystyle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er tidligere rusmisbruker. og holder deg clean nå? Hva er det som gjør at du klarer å holde deg vekk fra rusen nå? Du kuttet den helt ut, ikke sant? Det, er det som må til om du fremdeles skal klare å føle deg bra med deg selv, og ikke få samme tankegang som før du ble nykter.

 

Det krever å bli nykter, det krever å ta vare på seg selv, du har klart det før, og kan klare det igjen.

Kutt henne ut! Du er verdt mye mer enn dette, mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har spurt om å komme en tur denne uka, noe jeg har sagt ja til.

 

Hun aner fred og ingen fare, men planen er å "grille" henne. Noe jeg gleder meg til! Hu er fryktelig dårlig til å lyve face to face, og vet at jeg leser det!

 

Ser selv at denne kjerringa ikke er noe å spare på, spesielt etter å ha lest igjennom denne tråden flere ganger, ink det jeg har skrevet selv. Men må si at jeg får vondt i hjertet av å tenke på å kutte kontakten.

 

Men prøver å se lyst på det, snart er det sommer og det er 7 år siden sist jeg var singel.

"planer om å grille henne"?

du høres veldig svak ut fra mitt ståsted. Dropp henne, det som er den virkelige "burnen" for henne.... alle vet jo at du kan "grille" så mye du vil, det er hun som har makten over deg... det merkes..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er formålet med å grille henne? Er det innerst inne et håp om å få henne til å ta seg sammen og bli din igjen?

 

Gi faen. Det finnes ikke en verre måte å grille noen på enn å gi helt faen. Kutt all kontakt. Ikke svar på SMS, tlf eller Facebook. Jeg har vært der selv, og kan garantere deg at likegyldighet er det vondeste som finnes.

 

Og da skal du ikke gjøre det nettopp for å såre henne. Du skal gjøre det fordi du går videre. Bli ferdig med dette toalettet av et menneske.

Endret av kollolll
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skal man si...

For min del, var jeg med en dame ett år, og hun var sjalu og kontrollerende, og kunne liksom aldri tro på meg. Trodde liksom alltid det verste om meg. Problemet med sånne mennesker, er at de sliter selv med dårlige tanker.

Hun og jeg må ha kontakt siden vi fikk en kid, men jeg kan si det at det er ikke noe vits å være på gress for folk som egentlig er fulle av bæsj...

Jeg tror bare ikke det da.

Man kan si, jobb med forholdet, det er jobb å være i forhold og det krever innsats etc, men da må man føle at det er verdt det. Så nå har vel du kanskje konkludert, og det kan virke som konklusjonen din er riktig!

Ønsk henne lykke til med sin nye flamme, som for alt du vet bare er søppel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...